display med ridser - opfølgning...
Fra : \(-Peter-\)

Dato : 11-08-04 17:57

Stilte for at par dage siden et spørgsmål ang. ridser på mit display...
Disse er nu fjernet med thansen's produkt, men skal bare lige polere hele
displayet da det har givet en kant hvilket i følge thansen skyldes et
filmlag der sidder på displayet...

Nu når jeg igang med at sætte min 630'er "i stand" vil jeg gerne fjerne støv
fra den...

Mangler bare lige et link til der hvor der er en guide til åbning af
coveret...

Anyone???

/Peter

Fra : Hans Christian

Dato : 11-08-04 18:30

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
støv
> fra den...
>
> Mangler bare lige et link til der hvor der er en guide til åbning af

Har prøvet det samme med Tandpasta med godt resultat på min gamle T310.
Grunden til jeg er gået over til klap telefoner nu...

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 11-08-04 18:43

Okay... virkede også lidt for mig, men min rids var rimelig dyb, så behøvede
et kraftigt middel... Ellers var det bare forkert valg af tandpasta.. :)

/Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-08-04 18:48

Hans Christian skrev:

> Har prøvet det samme med Tandpasta med godt resultat på min gamle T310.
> Grunden til jeg er gået over til klap telefoner nu...

Måske I bare skulle passe lidt bedre på jeres legetøj til xxxx,-...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Rachid

Dato : 12-08-04 10:03

hej,

skriver du ikk lige, hvad det er for et thansen produkt så vi også kan drage
nytte af det.

mvh
Rachid

Fra : \(-Peter-\)