SonyEricsson T68i browse via obexftp ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 07:25

Hej NG
Jeg forsøger at browse min T68i via obexftp, på min Debian SID, men har
ingen held. Jeg kan fint overføre filer til telefonen, men ikke browse
mine billeder på den.

Jeg har forsøgt med:

$ obexftp -B 10 -b 00:0A:D9:F3:8E:3B -l /
No custom transport
Connecting...bt: 1
done
Receiving /... failed:
Disconnecting...done
$

og:

[...]

Ved nogen hvor man kan se ens mappestuktur på telefonen?

Jeg har fundet:
http://triq.net/obexftp/doc/README.ericsson.html
som påstår at man ikke kan browse sin Ericsson, og i de muligheder som
siden lister, er der ingen filer som indeholder oplysninger om billeder.

Skal lige oplyse at jeg fint kan hente eks. min telefonbog, via obexftp.

Kan nogen hjælpe ?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-08-04 17:48

"Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@stofanet.fjerndk> wrote in message
> [...]
> som påstår at man ikke kan browse sin Ericsson, og i de muligheder som
> siden lister, er der ingen filer som indeholder oplysninger om billeder.

Jeg tror ikke det er tilladt, når jeg bruger FLOAT siger den nemlig det
samme (dog på xp)

Hygge

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 07:11

Flemming Lynggaard wrote:
> Jeg tror ikke det er tilladt, når jeg bruger FLOAT siger den nemlig det
> samme (dog på xp)

Men sammen med telefonen er der udleveret noget software til Windows,
der ser ud som om at man med dette kan administrere sine billeder på
telefonen, og kan dette lade sig gøre, må der jo være en måde at
gennemse sin Billed mappe på telefonen på ?

Ved nogen hvordan man finder det nødagtige navn på mappen i telefonen ?

Jeg har leget lidt med temaer, og via internettet fundet ud af at
temafilerne til T68i er simple tar filer, hvor der er pakket et gif/jpg
billde samt en xml fil.

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 10-08-04 08:41

Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> Ved nogen hvordan man finder det nødagtige navn på mappen i telefonen ?

Det nødagtige navn skulle have været nøjagtige
--
/Svend-E