hælp til ringetone
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-08-04 16:36

Hej NG, (håber det er den rigtige)

Kan i huske den jingle som Sonofon havde i slutningen af deres reklamer i
gamle dage??

Nu er det sådan at min kone altid har ønsket sig at få den som ringetone
(jeg ved det har været muligt) Og i dag besluttede jeg mig så for at i
stedet for at komme hjem med en flad buket blomster (som andre mænd) så skal
hun have en ny telefon med sonofon abbonoment.

Men nu kommer problemet: Jeg kan ikke finde melodien nogen steder. Ingen af
de hjemmesider jeg har været inde på har den (ikke engang sonofon)
Er der nogen der kan huske jinglen, og har et link til hvor den ligger elle
rpå anden måde kan hjælpe mig.

Jeg skal hente hende kl. 23 og vil gerne hvis jeg kan overraske hende ved at
gemme den i dørlommen og så ringe til hende.

Peter

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 06-08-04 17:18

On Fri, 6 Aug 2004 17:35:59 +0200, "Peter K. Nielsen"
<peter.n@jubiiposten.dk> wrote:

>Hej NG, (håber det er den rigtige)
>
>Kan i huske den jingle som Sonofon havde i slutningen af deres reklamer i
>gamle dage??
Hvornår er gamle dage? (det ville være lettere at finde ud af, hvis du
fortalte hvilken reklame det var)

KS

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-08-04 19:28

<kelds99@yahoo.dk> wrote in message

> Hvornår er gamle dage? (det ville være lettere at finde ud af, hvis du
> fortalte hvilken reklame det var)

jeg mener det var i afslutningen på de reklamer med hende den kønne blondine
med de smukke blå øjne der vejledte "dumme kunder"

Peter

Fra : DaneX

Dato : 07-08-04 17:53

Jinglen blev spillet ved brug af tastetoner fra en telefon...
Men svært at gengive hvordan den lød via tekst jo ;)

Fra : Steffen Stubager

Dato : 07-08-04 18:20

Var det ik den der:

Du du - du du- du du - du du - DU DU DU DU DU DUUUUU

Prøv lige at "du" den for dig selv og se, om det ikke skulle passe. ;)

/Stubbe

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-08-04 18:57

"Steffen Stubager" <stubager@pc.dk> wrote in message
> Var det ik den der:
>
> Du du - du du- du du - du du - DU DU DU DU DU DUUUUU
>
> Prøv lige at "du" den for dig selv og se, om det ikke skulle passe. ;)

ja ja det ER den, men hvor er den??

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-08-04 18:57

"DaneX" <no@way.com> wrote in message
> Jinglen blev spillet ved brug af tastetoner fra en telefon...
> Men svært at gengive hvordan den lød via tekst jo ;)

PRÆCIST

men hvor er den??

Peter