Taletidskort
Fra : MigSelv

Dato : 23-07-04 11:39

Hej i gruppen

Fra hvilken teleudbyder får du får du flest minutter for pengene
ved køb af taletidskort ?? - Mangler 1 a 100,- til en mobilos

/MigSelv

Fra : TBC

Dato : 23-07-04 12:55

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Fra hvilken teleudbyder får du får du flest minutter for pengene
> ved køb af taletidskort ?? - Mangler 1 a 100,- til en mobilos

http://www.itst.dk/static/publikationer/ppnov99_tema/taletidskort.htm

TBC

Fra : Tanja Christensen

Dato : 23-07-04 13:06

TBC skrev:

>"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>http://www.itst.dk/static/publikationer/ppnov99_tema/taletidskort.htm

Gad vide hvor meget priserne er ændret siden november 1999

--
Tanja
CHICKENS: The only animals you eat before they are born

Fra : Fischer

Dato : 23-07-04 13:36

> Gad vide hvor meget priserne er ændret siden november 1999

LOL!
Ja, og gad vide hvor mange af produkterne der stadig overhovedet kan købes i
dag.

*Fischer

Fra : TBC

Dato : 23-07-04 15:12

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> LOL!
> Ja, og gad vide hvor mange af produkterne der stadig overhovedet kan købes
> dag.

Hrmmm [host host!] LOL .....Ja, Google var *engang* min hurtige,
opdaterede og troværdige ven.

Man kunne dog undre sig over hvorfor IT & Telestyrelsen [tilsyneladende]
ikke har lavet en opdatering af subject.

Den ellers sikre og formentligt mere opdaterede http://www.teleprisguide.dk/
fortæller vist ikke noget om deciderede "saml op i kiosken" taletidskort/Pay
as You Go cards.

TBC

Fra : Fischer

Dato : 23-07-04 13:42

> Fra hvilken teleudbyder får du får du flest minutter for pengene
> ved køb af taletidskort ?? - Mangler 1 a 100,- til en mobilos

Umiddelbart vil jeg tro det er Orange JustTalk.
Startpakken indeholder for 99,- kr. á 85 øre, og kan faktisk fåes på tilbud
(under 99,- kr) af og til. Prøv at kigge i din lokale Fakta-butik.

Dog har Telia haft nogle tilbud med Cash på eget net (70 øre), hvor man får
noget ekstra taletid. Jeg ved dog ikke om det er muligt i øjeblikket - jeg
tror det ikke.

*Fischer

Fra : Erling Simonsen

Dato : 23-07-04 14:09

Fischer skrev:

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Hej.
Orange Just Talk startpakken kan bl.a. købes i SuperBrugsen
fra på søndag til 49,95 (spar 20 kr).
Hvor meget taletid der er i pakken fremgår ikke.
m.v.h.
Erling

Fra : TommyF

Dato : 24-07-04 15:19

On Fri, 23 Jul 2004 12:38:59 +0200, "MigSelv"
<dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej i gruppen
>
>Fra hvilken teleudbyder får du får du flest minutter for pengene
>ved køb af taletidskort ?? - Mangler 1 a 100,- til en mobilos
Har lige stået i samme sitiuation, valgte i stedet et Abb hos Telmore
da de kun opkræver 7.50- hvis du ikke når at forbruge de 50- på 3
måneder de forlanger, og så er det helt ok med Abb.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/