Musikstykke?
Fra : Peter VN.

Dato : 19-06-04 15:55

Hej Gruppe
Kender nogle sangen hvor der synges 'more love more love more, happy, happy
love' Det er en slags blid rock. Jeg har søgt på google for at finde bandets
navn men der kommer tusindvis af hits op ved at søge på happy love. På
forhånd tak.

Mvh Peter

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-04 18:45

"Peter VN." wrote:

> [...]
> navn men der kommer tusindvis af hits op ved at søge på happy love. På

Jeg er ikke den store ekspert i den slags musik, men jeg tror det er
Moi Caprice - "Artboy Meets Artgirl"

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Peter VN.

Dato : 20-06-04 15:04

Yes det er den. Det har faktisk mange småstykker i nummeret, og det med
trompeten lyder jo smukt +omkvæd var hvad jeg lige kunne huske, men jeg
kunne ikke gengive trompetlyden i mailen . Mange tak for hjælpen.

Mvh Peter

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev i en
meddelelse news:40D47BA5.176B72F3@daimi.au.dk...

Fra : Peter VN.

Dato : 20-06-04 15:21

De er danske. Så man kan stadig lave fed musik og være ukendt i forhold til
pink og de andres upcoming lortemusik. JEg kan dog ikke hente deres mp3
nummer af sangen på deres side http://www.moicaprice.com/ men det kan jo
være de har cd'en et sted. Jeg er dog mest interesseret i artboy meets
artgirl. Der står at de er i studie pt. så hjemmesiden er måske ikke helt
updatet.

Mvh Peter