Spisested i Indre Kbh for gruppe
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 09-08-04 15:25

Jeg er ved at arrangere en heldags tur til Kbh. for en gruppe på omkring 30
mennesker.

Vi skal blandt andet på Thorvaldsens museum, gå tur på Strøget og i Tivoli
om aften.
Inden vi går i Tivoli skal vi ha' aftensmad, men hvor?

Hvad kan I anbefale ud fra følgende kriterier:
God mad, gerne buffet.
Under 200 kr. pr næse
Indenfor gåafstand af Tivoli.
--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

Fra : Devast8or

Dato : 09-08-04 16:27

Pernille Lauridsen wrote:
> [...]
> Tivoli om aften.
> Inden vi går i Tivoli skal vi ha' aftensmad, men hvor?

Jeg var for en måneds tid siden på en indisk restaurant inde i byen, det var
ret godt (og der er masser a plads til 30 personer). Devsærre ved jeg ikke
hvad den hedder

> Hvad kan I anbefale ud fra følgende kriterier:
> God mad, gerne buffet.

God mad var det, men der var vist ikke buffet.

> Under 200 kr. pr næse

Det kan sagtens klares, men du kan også komme over hvis du vil
(drikkevarerne var desværre ret dyre, men jeg ved ikke om de også er det
andre steder).

> Indenfor gåafstand af Tivoli.

Det ved jeg så ikke. Det var lige i nærheden af Scala (vist samme gade som
bagsiden af cirkusbygningen).

Devast8or

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-08-04 16:47

Devast8or wrote:

> Det ved jeg så ikke. Det var lige i nærheden af Scala (vist samme gade som
> bagsiden af cirkusbygningen).

http://www.indiantaj.dk/

Og den er i den grad i gåafstand til Tivoli :)

/David

Fra : Devast8or

Dato : 09-08-04 18:28

David Rasmussen wrote:

> http://www.indiantaj.dk/

Jeps, det var den

> Og den er i den grad i gåafstand til Tivoli :)

Ok, der kan man bare se (ja, jeg kan ikke finde vej nogen steder hen :)

Devast8or

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 09-08-04 16:52

> Det ved jeg så ikke. Det var lige i nærheden af Scala (vist samme gade som
> bagsiden af cirkusbygningen).
>
> Devast8or

Lyder som om det er Indian Taj i Jernbanegade du har været på. Et af byens
bedre indiske, men også lidt dyrere end andre steder.
Andre indiske/pakistanske i midtbyen som kan anbefales er Tandori Masalaa
på Halmtorvet og Al-Diwan på Vesterbrogade
Jeg holder også rigtig meget af det kinesiske spisehus Pak Ka, ligeledes på
Halmtorvet, men det er et ret lille sted, så jeg tvivler på de kan proppe 30
mennesker derind.

Kasper

Fra : KC

Dato : 09-08-04 17:39

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> om aften.
> Inden vi går i Tivoli skal vi ha' aftensmad, men hvor?

Her spiser knægten og jeg altid når vi er i Tivoli - og det ligger i Tivoli

http://www.hercegovina.dk/DK/index.htm

mvh

KC

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 09-08-04 19:32

1000 tak for hjælpen.

Det ender nok med Hercegovina, da den både har buffet og endda har indgang
fra Tivoli.

VH Pernille