OT: behov for hjemmeside om grillning ??
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 16:11

Hej med Jer - og undskyld at jeg er på kanten til at være OT.

Jeg savner dælme sådan en side, der og derfor overvejer jeg at lave en
omfattende grill side på dansk:
grill typer, opskrifter, sammenligning af briketter/kul mv, test af grills
og meget mere.

Men det er jo et kæmpe arbejde, så derfor vil jeg høre om der er interesse
for sådan et site - og om nogen evt. har lyst til at deltage i
skibentarbejdet? (ganske ulønnet, idet mit arbejde i givetfald også vil være
det).

God sommer.

Tommy
bruus snabela os.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 17:25

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> wrote in message
> [...]
> for sådan et site - og om nogen evt. har lyst til at deltage i
> skibentarbejdet? (ganske ulønnet, idet mit arbejde i givetfald også vil

det lyder som en god ide, hvis man etv kunne få jan glæsel med på vogen er
der jo også reklame muligheder i det og derved en mulighed for at få dækket
de udgifter der er med sådan en side

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 07-08-04 19:25

On Sat, 7 Aug 2004 18:25:08 +0200, "Claus & Gitte" <clausatlerbech.dk>
wrote:

>det lyder som en god ide, hvis man etv kunne få jan glæsel med på vogen er
>der jo også reklame muligheder i det og derved en mulighed for at få dækket
>de udgifter der er med sådan en side

Jeg tror sgu ikke du får Jan Glæsel med på den - for hvorfor hjælpe
andre med at lave en ny hjemmeside, når man selv har en i forvejen?
www.bruglaaget.dk

KS

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 21:11

"Claus & Gitte" <clausatlerbech.dk> skrev i en meddelelse

> det lyder som en god ide, hvis man etv kunne få jan glæsel med på vogen er
> der jo også reklame muligheder i det og derved en mulighed for at få
dækket
> de udgifter der er med sådan en side

Nu var tanken jo at det skulle være non-kommercielt. Jeg vil hellere grille
end sidde og lave regnskaber. Det forpligter også på en anden måde, hvis det
er kommercielt.

Men er der nogen der vil smide nogen timers arbejde i det? Jeg vil godt lave
hele websitet, men det bliver dor omfattende, hvis jeg også skal skrive alle
opskrifter, erfainger med briketter, kul, røgtræ osv...

Mvh Tommy

Fra : alfaekko

Dato : 11-08-04 06:13

> det lyder som en god ide, hvis man etv kunne få jan glæsel med på vogen er
> der jo også reklame muligheder i det og derved en mulighed for at få
dækket
> de udgifter der er med sådan en side

Det var dog en skrækkelig tanke, at Glæsel skulle have lov at udbrede sig på
endnu en grillside.
Han skal spille trompet, skal han, og holde sig til det.

Anders