Andet multimedie
bentjuul 3670
Thumbnails
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 08-05-01 08:15

Hello NG
Er der nogen der ved om man kan få en thumbnailgenerator der samtidig med at
den laver thumbnails også omdøber navnene på billederne

--

Mvh.
Lars Nedergaard

Det tekniske naturvidenskablige fakultet

Fra : notme

Dato : 08-05-01 12:28

> Er der nogen der ved om man kan få en thumbnailgenerator der samtidig med
at
> den laver thumbnails også omdøber navnene på billederne

Jeg har et (en 30 dages testversion) som fungerer fint. Programmet hedder
ThumbNailer
og "omdøber" for så vidt filerne, idet det oprindelige filnavn tilføjes
ordet "thumb"
Gi' lyd af dig hvis jeg skal lægge programmet op i dk.binaer, det eren fiks
lille sag på kun 1,55 mb.

mvh
ha

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 08-05-01 22:04

"Lars Nedergaard" <ln@aua.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om man kan få en thumbnailgenerator der samtidig med
at
> den laver thumbnails også omdøber navnene på billederne

Irfanview (som er gratis: http://www.irfanview.com ), tilføjer et
t, i slutningen af filnavnet...

- Michael.