Længerevarig hovedpine
Fra : Danni Finne

Dato : 08-05-01 06:47

Jeg har de sidste 3 dage haft en svag hovedpine... Men nok til at det gør
ondt og er generende. Hvad kan det skyldes? Jeg kan ikke mindes jeg har haft
hovedpine hele vinterperioden (bortset fra tømmermænd :)...

På forhånd tak.

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-05-01 10:52

Danni Finne wrote:

> Jeg har de sidste 3 dage haft en svag hovedpine... Men nok til at det gør
> ondt og er generende. Hvad kan det skyldes? Jeg kan ikke mindes jeg har haft
> hovedpine hele vinterperioden (bortset fra tømmermænd :)...

Du er måske lidt lysfølsom?
Har du overvejet solbriller?

Bare en ide fra mig til dig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Thomas Kratz

Dato : 08-05-01 21:08

Danni Finne <danni@finne.dk> skrev

> [...]
haft
> hovedpine hele vinterperioden (bortset fra tømmermænd :)...

Hovedpine kan skyldes rigtigt mange forskellige ting, og er det noget der
har generet dig i flere dage i træk, vil jeg foreslå, at du snakker med din
læge om det.
En af de mere sandsynlige forklaringer er væskemangel. Prøv at drikke en
masse væske (flere liter daglig, og vel og mærke ikke kaffe, the eller
alkoholiske drikke) og se om ikke det hjælper.

Med venlig hilsen
Thomas Kratz