Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Priser på CF, XD od SD kort
Fra : Henrik

Dato : 11-08-04 15:51

Jeg fornemmer at mange som jeg er hamrende utilfredse med priserne på
hukommelses kort?

Derfor har jeg forsøgt at gøre noget aktivt. Jeg har været en tur på
ebay.co.uk idag specielt for at kigge efter SD kort til min iPAQ 2210'er,
men også efter Microdrive til mit forhåbentligt snarlige køb af en D70'er
oog jeg blev chokeret ..... positivt

Prøv og kig her
http://cgi6.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=b2biconnect_uk&include=0&since=-1&sort=3&rows=50

jeg har budt på adskillige kort, og venter nu bare på at vinde auktionerne.
HUSK handler du i UK, betaler man kun national moms, og bliver ikke charged
extra selvom det er posten der bringer vare til DK.

Det er simpelthen for vildt det her ... synes bare i skulle vide det.

mvh
Vejgaard

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 16:30

"Henrik" <Henrik@vejgaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
charged
> extra selvom det er posten der bringer vare til DK.

Netop ham her sender fra Singapore - ingen Moms og ingen told!
Måske er det billigt, måske ikke.
Afhænger af om de slipper igennem!

Det andet er at disse sælgere sjovt nok altid får prisen hjem på de sidste
sekunder! Han byder selv med, hvis prisen er for lav!

> Det er simpelthen for vildt det her ... synes bare i skulle vide det.

Det er ingen gavebod
Gert

Fra : pwa

Dato : 11-08-04 16:41

> [...]
> extra selvom det er posten der bringer vare til DK.
>
> Det er simpelthen for vildt det her ... synes bare i skulle vide det.

-----------------------------------
fuldkommen vildt...........det er måske nogen af dem de har testet
i bageovn, svømmebassiner, under damptromler eller sømmet op på væggen.
man kan aldrig vide..it`s a wild wild world out there.
v/h pw.

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 11-08-04 17:09

pwa wrote:

> [...]
> i bageovn, svømmebassiner, under damptromler eller sømmet op på væggen.
> man kan aldrig vide..it`s a wild wild world out there.

Men var der ikke noget med at priserne på flashkort skulle falde en del
her hen over sommeren, især fordi en japansk chip-producent ville øge
produktionen. Jeg synes ikke at kunne se prisfald på mere en omkring
5-6%, hverken på Edbpriser eller hos Technikdirekt. Det er selvfølgeligt
også værd at tage med, men er der nogen, som har mere info eller rygter
om dette ?

--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Henrik

Dato : 11-08-04 18:03

> [...]
> 5-6%, hverken på Edbpriser eller hos Technikdirekt. Det er selvfølgeligt
> også værd at tage med, men er der nogen, som har mere info eller rygter

Jeg er villig til at ta' chancen på eks 10£ for kan jeg få eks et 256 MD CF,
så har konen ihvertfald rigeligt plad på de 'gamle digital kamera

Vejgaard

Fra : Claus Olsen

Dato : 11-08-04 18:40

Tja. Det er da værd at prøve. Hvis de var så dårlige havde sælger nok ikke
fået så mange positive feedbacks. Jeg har selv tidligere købt et xD kort fra
Australien - orginalt vel at mærke og i original Olympus pakning.

Og hvad angår pris-konkurrence i Danmark - tjahh. Jeg tror også på
Julemanden .

Mvh

Claus

Fra : NIL

Dato : 11-08-04 22:49

KLIP

> [...]
> i bageovn, svømmebassiner, under damptromler eller sømmet op på væggen.
> man kan aldrig vide..it`s a wild wild world out there.

Hejsa...

Jeg har købt adskillige ting og (foto)sager på eBay, og har endnu til gode
at blive snydt...
Tværtimod har jeg 'mødt' en masse rare mennesker.

Har kun fået nye kvalitetsvarer og enkelte brugte items (som hver gang har
været 'bedre' end beskrevet!).

Eksempel: 512MB Microdrive (Toshiba) ca. kr. 400,-
Nokia 6310 ca. kr. 400,-

Hilsen
NIL

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 11-08-04 19:09

"Henrik" <Henrik@vejgaard.com> skrev i en meddelelse
..
> HUSK handler du i UK, betaler man kun national moms, og bliver ikke
charged
> extra selvom det er posten der bringer vare til DK.

Men disse kort bliver bliver sendt fra Singapore.
Mvh
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 19:27

> Jeg fornemmer at mange som jeg er hamrende utilfredse med priserne på
> hukommelses kort?

Nå?

> [...]
> men også efter Microdrive til mit forhåbentligt snarlige køb af en D70'er

Øh.
Man kan altså ikke afgøre prisen på et kort FØR auktionen er slut
Så vidt jeg kan se ryger de fleste 256 MB SD kort til 25-35 Pund hvilket
svarer til en 300 Kr eller mere.
Ved at kigge i www.edbpriser.dk kan man også finde 256 MB SD kort i samme
prisleje.

Er det nu også det?