Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik: Misser
Fra : Kenneth

Dato : 10-08-04 17:47

På en tur til Samos, hvor der blev knipset meget, fangede jeg ham her.
Kritik?

http://www.ziax.dk/showpicture.php?id=306

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 18:26

Kenneth wrote:
> På en tur til Samos, hvor der blev knipset meget, fangede jeg ham her.
> Kritik?
> http://www.ziax.dk/showpicture.php?id=306

Hej Kenneth!

Hm. Katten ligger bare. Siger ikke en gang miauw. Jeg synes det er ret
uinteressant. Kæledyr skudt i normal dovneposition har en tendens til ikke
at gøre sig videre godt på et fotografi.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 10-08-04 21:59

On Tue, 10 Aug 2004 19:25:31 +0200, Morten Wartou wrote:

> Kæledyr skudt i normal dovneposition har en tendens til ikke
> at gøre sig videre godt på et fotografi.

Jeg er ikke helt enig - synes godt at man kan få gode billeder af
dovendyr, hvis situationen og lyset og kræet (og fotografen!) er
nærværende.

Disse er vist alle dovnerier (en variant af knipserier? og
skudt med sølle 1,3 mpix: http://photos.goth.dk/Domestic%20cats/

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 22:53

Stig H. Jacobsen wrote:

> [...]
> nærværende.
>
> Disse er vist alle dovnerier (en variant af knipserier? og
Nej, jeg benytter mig ikke af ordet knipserier. Jeg siger, at det er dyret
der er i dovneposition. Og din lænke ændrer ikke min holdning til at dovne
dyr oftest er kedelige. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Deaster

Dato : 10-08-04 22:13

Kenneth wrote:

> På en tur til Samos, hvor der blev knipset meget, fangede jeg ham her.
> Kritik?
>
> http://www.ziax.dk/showpicture.php?id=306

Du skulle nok have valgt at give det lidt mere dybdeskarphed.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo