Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[Kritik] Bro
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-04 23:38

Fald over denne faldefærdige plankebro over et vandhul et sted i
jylland:

<http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=90287>

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-08-04 08:11

Thomas von Hassel wrote:

> Fald over denne faldefærdige plankebro over et vandhul et sted i
> jylland:

Jeg synes, at dette billede er uinteressant, kedligt, fladt og
kontrastløst, det mangler skarphed, "brillians" og "sprøjt" i lyset.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-08-04 11:15

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message
> Fald over denne faldefærdige plankebro over et vandhul et sted i
> jylland:
>
> <http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=90287>

Hvad vil du dog med det billede?
Engang imellem får man mistanke om at der er en forventning om at
'kunstfoto' skulle opstå blot et billede ikke indeholder noget.

--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-04 12:23

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote:

> [...]
> Engang imellem får man mistanke om at der er en forventning om at
> 'kunstfoto' skulle opstå blot et billede ikke indeholder noget.

hmmmm, hvad mener du .. billedet indeholder en bro i forfald ... og er
egentlig det jeg vil med det .. nothing more, nothing less ... jeg har
ikke progklameret "Kunst" på nogen måde her ....

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 10-08-04 16:50

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en
meddelelse news:1gia1pg.19hi7uv6iwrgnN%thomas@elements.dk...
> Fald over denne faldefærdige plankebro over et vandhul et
sted i
> jylland:
>
> <http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=90287>

I TV var der engang i udsendelsesserie, hvor man blev
præsenteret for mange interessante ting med spørgsmålet:
*Hvad er det?* (Piet van Deurs)

Havde fotografen nu ikke noteret, hvad det var, hans
udmærkede kamera havde fået *øje* på, ville nævnte
spørgsmål være relevant.

Meget vel kan teknikken være aldrig nok så fin, men
er der en historie?

Hans-Jørgen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-04 17:11

Hans-Jørgen Sindholt <sindholt@FJERNESparadis.dk> wrote:

> Meget vel kan teknikken være aldrig nok så fin, men
> er der en historie?

hmmm, forfald ?

/thomas
--