Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kurt Thiim på Ring Djursland
Fra : Klaus Johansen

Dato : 09-08-04 21:02

Kritik modtages til dette billede af Kurt Thiim.

http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=15059

Hilsen Klaus Johansen

Fra : Thomas Kjær

Dato : 09-08-04 21:08

On 2004-08-09, Klaus Johansen <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> wrote:
> Kritik modtages til dette billede af Kurt Thiim.
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=15059

Bilen er dejligt skarp og godt placeret, men jeg synes der mangler en
fornemmelse af fart. Dette kan selvfølgelig også laves bagefter i
photoshop, men ser nu bedst ud når det er lavet ved hjælp af en længere
lukketid. Men ellers er det et pænt billede, farver og lys er som det
skal være.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-08-04 22:16

Klaus Johansen wrote:

> Kritik modtages til dette billede af Kurt Thiim.

Pænt, skarpt, velbelyst og temmelig uinteressant, hvis ikke man lige
er helt pjattet med billeder af biler...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Pepe

Dato : 09-08-04 22:28

För lite action i bilden, det
kunde varit min mor som kör!
Det går inte att se föraren!

Ljusa upp lite i PhotoShop.
Använd något längre exponeringstid
så att det blir lite fart i bilderna.

Pepe

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-08-04 00:06

Klaus Johansen wrote:
> Kritik modtages til dette billede af Kurt Thiim.
> http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=15059

Jeg siger det samme som de andre, og for at præcisere er det nok
omkring en 1/160 op til 1/320 du skal ha' fat i i lukketid..

Her er et skud jeg selv har taget i næsten samme stil:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-07/2004-07-18/CRW_6729.jpg

Det er dog lidt besværligt at holde bilen skarp når den kommer imod
en og drejer mens man panner.. det er heller ikke helt lykkes på
overstående skud.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Pepe

Dato : 10-08-04 11:30

Hej Hans,
Din bild är Bättre då man ser rörelsen i hjulen.
Det visar att bilen inte står parkerad...

Bra bild.

Pepe

Fra : Eivind

Dato : 11-08-04 11:00

"Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Kritik modtages til dette billede af Kurt Thiim.
>
> http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=15059
>

> Hilsen Klaus Johansen

Synes at bilen fylder lidt for meget - specielt synes jeg der er for lidt
pladt i højre side

Ellers synes jeg at biler i fart er mere spændende - jo lavere vinklen
blir - prøv at lig på græsset næste gang (smil)
Nej - nok ikke muligt

Eivind