Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Antilope (af én eller anden slags) :-)
Fra : John

Dato : 09-08-04 20:53

Jeg har haft meget dårlig tid til at tage billeder denne sommer, ja faktisk
hele året. Men havde dog tid den anden aften, til at scanne nogle film fra
sidste år, blandt andet fra Givskud.

Ét af dem, synes jeg fortjener en plads i mit Galleri. Det findes som første
billede under "Nyeste Billeder" eller "Dyreliv - Andre dyr" på mit Galleri,
eller direkte link:

http://www.jkhansen.dk/nyeste_billeder.htm

Billedet er taget med et Canon EOS 30, med et 75-300mm USM II. Filmen er for
gangs skyld en negativ film, Fuji Superia (husker ikke hvorfor!).

Kritik af billedet (og de andre på siden) er velkommen.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-08-04 01:58

Slagsen er Kudu.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-08-04 08:17

John wrote:

> Kritik af billedet (og de andre på siden) er velkommen.

Hmmm... det er godt nok en underlig beskæring, hovedet og ørerne er
kompositorisk en markant trekant, som burde centreres...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen