Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual og tilbehør t Digital Ixus V ???
Fra : Hangman

Dato : 09-08-04 00:01

Hejsa.

Da jeg vist desværre er kommet til at "bortkomme" min manual til mit kamera,
ville jeg lige høre om der skulle være en mulighed for at hente den i pdf et
eller andet sted fra?

Har søgt på canons hjemmeside, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget.
Kan være det bare er mig der ikke lige magter at finde det.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide om man kan få ekstra linser til
den, zoom, vidvinkel og sådan, eller om det er helt umuligt til sådan "noget
gammelt skrammel".

Pft.

Jon Mørch

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 09-08-04 01:35

Hangman wrote:
> [...]
> ville jeg lige høre om der skulle være en mulighed for at hente den i pdf et

http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=SiteMapAct&keycode=model&functionid=3&categoryid=303
Det er vist den der hedder s230 i USA, hvis det er Ixus V3. ELlers prøv s330

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Hangman

Dato : 09-08-04 16:35

Takker.

Mit er godt nok et ixus V/Powershot 110 men den var der også, så det er bare
super.

tak for hjælpen igen.

jon

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 10-08-04 00:39

Hangman wrote:
> Takker.
>
> Mit er godt nok et ixus V/Powershot 110 men den var der også, så det er bare
> super.

Ok.

> tak for hjælpen igen.
>
> jon

Velbekomme. Google er din ven.
Brugte 1 minut på at finde den med disse søgeord
http://www.google.dk/search?sourceid=mozclient&ie=utf-8&oe=utf-8&q=canon+s110+user+manual+pdf

Rasmus Hansen
http://dualmono.com