Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
prg til at arbejde med billeder i
Fra : Palle & Charlotte

Dato : 08-08-04 17:50

Er der nogen der kender et prg som er nemt at bruge og samtidig på dansk,
det skal bruges til at bearbejde billeder i fra mit digital kamera

--
Hilsen
Charlotte & Palle

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-08-04 18:24

In article <4116599c$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Palle & Charlotte wrote:
> Er der nogen der kender et prg som er nemt at bruge og samtidig på dansk,
> det skal bruges til at bearbejde billeder i fra mit digital kamera

GIMP er en gratis dansk photoshop kopi. Alternativt kan du bruge
det der fulgte med dit kamera.

SIPPhone: 1-747.NOT.BYYI (668.2994) - Free Internet Phone

Fra : Bjarne Aabrandt

Dato : 09-08-04 11:25

> Er der nogen der kender et prg som er nemt at bruge og samtidig på dansk,
> det skal bruges til at bearbejde billeder i fra mit digital kamera

Spørgsmålet er hvad du ønsker at bearbejde på dine billeder ?
Hvis det ikke skal være alt for avanceret og programmet skal være på dansk,
så prøv med XnView.
Du kan hente det her: http://www.xnview.com

M.v.h.
Bjarne