Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-08-04 12:30

Hvad siger I til dette kamera:
Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom?

Det blir mit første kamera og virker meget tiltrækkende med de 10x optisk,
da jeg gerne vil lave makro shots bl.a.. Der udover kommer jeg nok osse til
at tage en del sports billeder mest fodbold, så det skal den osse kunne
klare godt

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Eyvind

Dato : 08-08-04 13:20

"Frank Sørensen"
> Hvad siger I til dette kamera:
> Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom?

Jeg har lige stået i samme valg som dig, og gjorde en del research
på nettet som endte med 4 muligheder:

FujiFilm FinePix S5000 Zoom
Kodak EasyShare DX6490
Olympus C-760UZ
Kyocera Finecam M410R

Jeg ved godt at Olympus C-765UZ har lidt mere pixels end 760eren, men
er også lidt dyrere.
Jeg endte med at vælge FujiFilm FinePix S5000 Zoom,
men C-765UZ er sikkert også et RIGTIG godt valg.

FinePix S5000 - 2281,00kr fra - www.nomatica.com
C-765UZ - 2999,00kr fra - www.digital4u.dk

Nomatica er kun postordre, mens digital4u både har postordre, samt butik
på FalkonerAlle Kbh.

Eyvind