Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
XS-DRIVE VP300
Fra : Kim Schulz

Dato : 07-08-04 21:43

hejsa
jeg står og skal bruge et XS-DRIVE VP300 til at
gemme billeder på (fra XD kort), men synes ikke
rigtigt jeg kan finde nogen steder for de sælges
billigt.
Er der nogen af jer som har en ide til hvor man
kan købe et sådanne drev til en rimelig pris?

MVH
Kim

Fra : Erik W.

Dato : 07-08-04 23:43

"Kim Schulz" skrev i news:slrnchaflv.nf8.kim@homer.cs.auc.dk...
> Er der nogen af jer som har en ide til hvor man
> kan købe et sådanne drev til en rimelig pris?

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=83798

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 07-08-04 23:49

Men det ser da ikke ud til at den understøtter XD kort?

Fra : Pierre

Dato : 08-08-04 07:23

Nej så derfor køber man Pcmcia adapter til XD og køber en digital wallet som
kan ta Pcmcia !

Mvh.Pierre

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-08-04 09:35

In article <41155c49$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Erik W. wrote:
> Men det ser da ikke ud til at den understøtter XD kort?

Det gør den, de ved det bare ikke selv åbenbart

MVH
Kim