Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til speedlite 550 EX
Fra : gunner-e

Dato : 07-08-04 17:53

Jeg er føler mig faktisk lidt dum. Fra de-land købte jeg ovennævnte og
tænkte: det kan kan ikke være det store problem med brugsanvisningen. Jeg
har da for pokker klaret mig fint når vi på den årlige ferietur kørte/gjorde
ophold gennem Tyskland.
Jo Go-daw - jeg indrømmer blankt den går ikke og sidde med en ordbog tror
jeg ikke på.
Jeg har søgt på google men der var ingen hjælp at hente, så nu er det jeg
spørger "Har du en DANSK brugsanvisning som jeg må låne/ få en kopi af ??"
Det skal ikke skorte på betaling af udgifter.

m.v.h
Gunner-e

Fra : fam. Ager

Dato : 07-08-04 17:57

hvis du har en mail adr...så kan jeg sende dig den på engelsk hvis du er
intresseret..

torben ager

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-08-04 18:46

gunner-e wrote:
> Jeg har søgt på google men der var ingen hjælp at hente, så nu er det jeg
> spørger "Har du en DANSK brugsanvisning som jeg må låne/ få en kopi af ??"
> Det skal ikke skorte på betaling af udgifter.

Hvis man vil vide mere end brugsanvisningen kan fortælle er her en
overflod af information om Canon EOS-flashes:
http://photonotes.org/articles/eos-flash/

Ellers, har jeg den engelske manual liggende her om ti minutter:
http://gallery.nathue.dk/tingsager/Manualer/speedlite-550-ex-eng.pdf
(først om ti minutter

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 07-08-04 19:19

Davs!

> Ellers, har jeg den engelske manual liggende her om ti minutter:
> http://gallery.nathue.dk/tingsager/Manualer/speedlite-550-ex-eng.pdf
> (først om ti minutter

Dejligt, jeg får min 550EX om et par dage (fra TECHNIKdirekt), og en manual
på engelsk er MEGET velkommen

/Bo

(Hentet og gemt - tak)

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 08-08-04 20:41

> Dejligt, jeg får min 550EX om et par dage (fra TECHNIKdirekt), og en
manual
> på engelsk er MEGET velkommen

- forresten, findes manualen ikke på dansk?

/Bo

Fra : Deaster

Dato : 10-08-04 22:19

Bo Jørgensen wrote:

> manual
>
> - forresten, findes manualen ikke på dansk?
>
> /Bo

Jo, jeg er sikker på Canon Danmark gerne vil sælge dig en.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo