Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilke internet butikker til objektiver ?
Fra : SD

Dato : 07-08-04 11:03

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor I køber jeres objektiver på
internettet, helst en med varene på lager og gerne dansk ?
Jeg har lige afbestilt et objektiv, hvor de havde stående at leveringstid er
3-4 dage og de sender varer som er på lager samme dag, eller hvis varen ikke
er på lager sender en mail med leveringsdato.
Så kan det ikke være rigtigt at man en uge efter stadig mangler objektiv
eller i det mindste mail med leveringstid, kan det ?

Jeg ved godt jeg er utålmodig, men skal jeg alligevel vente 1-2 uger uden at
vide hvornår det dukker op, kan jeg ligeså godt selv bestille det hjem fra
Tyskland, og endda spare penge !

Men hvad bruger I af internetbutikker eller er det bedre at købe ting som
objektiver i en rigtig butik ??

Venlig hilsen
Søren D

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-08-04 11:41

"SD"
> [...]
> Så kan det ikke være rigtigt at man en uge efter stadig mangler objektiv
> eller i det mindste mail med leveringstid, kan det ?

Der er forskel - nogen butikker har tjek på det andre er bare
billigst.. Hvorfor ringer du dog ikke bare, hvor svært kan det være,
folk er oftest meget meget flinke når man ringer..!!!

> Jeg ved godt jeg er utålmodig, men skal jeg alligevel vente 1-2 uger uden at
> vide hvornår det dukker op, kan jeg ligeså godt selv bestille det hjem fra
> Tyskland, og endda spare penge !

Det syns jeg du skulle gøre..!!

> Men hvad bruger I af internetbutikker eller er det bedre at købe ting som
> objektiver i en rigtig butik ??
>
> Venlig hilsen
> Søren D

Goecker - så blir det ikke mere tjekket, men hvorfor dog ikke
spare penge og købe i Tyskland.. !! -max-