Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale fotos - gode uplo~
Fra : Marianne

Dato : 01-08-04 11:43

Hej

Findes der et sted, hvor jeg kan uploade billed-filer i bunker? Jeg er
p....-træt af, at skulle klikke på hvert enkelt billede og markere det
særskilt for først derefter at kunne oploade i større bunker. Jeg vil gerne
kunne bruge 'bunkefaciliteten' hjemmefra (fx uploade en mappe eller markere
flere filer vha ctrl+klik).

Kan det lade sig gøre - og hvis 'ja', hvor???

mvh
Marianne

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-08-04 11:52

On Sun, 1 Aug 2004 12:43:13 +0200
"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> wrote:

> [...]
> eller markere flere filer vha ctrl+klik).
>
> Kan det lade sig gøre - og hvis 'ja', hvor???

med føtex' fotoservice side kan man uploade zip og rar filer med
billeder i, så hvis du kan overkomme at pakke filerne først, så kan du
gøre det med den. Jeg har dog aldrig brugt deres digitale fremkaldelse,
men deres analoge har jeg været ok tilfreds med.

MVH
Kim Schulz

Fra : Michael Holm

Dato : 01-08-04 14:36

www.pixum.com

Ligger i Tyskland, men levere på 2-3 dage. Betal med Visa over nettet, og de
kommer med posten.

--Michael

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-08-04 15:01

On Sun, 1 Aug 2004 15:36:03 +0200
"Michael Holm" <Valid@Email.com> wrote:

> www.pixum.com
>
> Ligger i Tyskland, men levere på 2-3 dage. Betal med Visa over nettet,
> og de kommer med posten.

Er der noget specielt ved deres billeder siden at de tager ca 50øre mere
pr 10x15 billede i forhold til tilsvarende i dk (føtex f.eks., som også
får billederne lavet i tyskland).

MVH
Kim

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-08-04 17:37

In article <20040801160042.2daac682@lifesuckz.nork.auc.dk>, Kim Schulz wrote:

> Er der noget specielt ved deres billeder siden at de tager ca 50øre mere
> pr 10x15 billede i forhold til tilsvarende i dk (føtex f.eks., som også
> får billederne lavet i tyskland).

Større billeder er billigere hos Pixum, og de har den fordel at man
kan vælge ved opload om de er færdigbehandlede, eller om de skal
forsøge at smadre dem som de andre gør (de fleste steder kører en
omgang auto-levels på digitale billeder).

Der er vist nogle steder der ikke justerer hvis de får TIFF, så
de steder skal man ikke uploade JPEG hvis man vil have samme
billede fremkaldt som man sender ind.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 01-08-04 17:34

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
markere
> flere filer vha ctrl+klik).
>
> Kan det lade sig gøre - og hvis 'ja', hvor???

Hej
Prøv http://www.inter-photo.dk/. Der kan du lave FTP uploads, enten med
deres utility eller med et FTP program efter eget valg.
De laver iøvrigt meget flotte billeder (forudsat at materialet er i orden,
naturligvis)

mvh
Ole