Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto.tdconline.dk
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-07-04 19:28

Hej

Jeg skal finde mit album på foto.tdconline.dk men hvor er det?

Jeg vil ind og vise/invitere en med på en kigger, men finder kun
genveje til at bestille noget.

Er der en her der lige kan svare?

mvh
Jørgen nybegynder

Fra : Pophaar

Dato : 28-07-04 19:48

Det er sørme svært at vide, hvor dit fotoalbum ligger. Du er vel den
nærmeste til at vide det?

Fra : Deaster

Dato : 28-07-04 20:11

Jørgen Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg skal finde mit album på foto.tdconline.dk men hvor er det?
>
> Jeg vil ind og vise/invitere en med på en kigger, men finder kun

Du må da selv vide hvor du har lagt billederne op, vi andre har da ikke
en kinamands chance for at gætte det ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-07-04 20:29

> [...]
>
> Jeg skal finde mit album på foto.tdconline.dk men hvor er det?
>
> Jeg vil ind og vise/invitere en med på en kigger, men finder kun

++++++++++++++++++++++

Hej.

Har du ikke fået en mail da du blev medlem, der står måske et link.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Niels

Dato : 29-07-04 12:25

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg skal finde mit album på foto.tdconline.dk men hvor er det?
>
> Jeg vil ind og vise/invitere en med på en kigger, men finder kun

Øhh. ikke for at træde på dig, men er du logget ind?

Mvh. Niels