Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af 10d
Fra : Tommy Hjorth

Dato : 27-07-04 20:23

Hvad må man give for.

Canon 10d
Canon 17-40 L
Canon speedlite 550 ex
Batterigreb
1 Xtra batteri
1 256 mb sandisk kort

6 mdr gammelt kun brugt af privat.

Hilsen Tommy

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 27-07-04 20:54

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse
news:4106ab7f$0$246$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Hvad må man give for.
>
> Canon 10d
> Canon 17-40 L
> Canon speedlite 550 ex
> Batterigreb
> 1 Xtra batteri
> 1 256 mb sandisk kort
>
> 6 mdr gammelt kun brugt af privat.

Omkring 50 -60 % af laveste nypris plejer at være normen i nyhedsgrupperne
Altså mellem 10.000 og 12.000 kr for das ganze sweinerei, men det skal da
ikke undre, hvis du kan købe det billigere.
Det er tit unge mennesker, der har forkøbt sig og mangler penge.
Og sådan en mand er let at handle med.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Michael Holm

Dato : 27-07-04 21:13

Nypris er ca. 22.000.- Så 10-12.000 er vist ikke helt ved siden af.

På den anden side, kan han få 8K for huset alene, og mon ikke en 17-40 kan
indbringe 3500 - så hvis man vil ofre tiden, og sælge delene enkeltvis, kan
han få 14K for det.

--M

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 28-07-04 10:05

Tommy Hjorth wrote:
> Hvad må man give for.
>
> Canon 10d
> Canon 17-40 L
> Canon speedlite 550 ex
> Batterigreb
> 1 Xtra batteri
> 1 256 mb sandisk kort
>
> 6 mdr gammelt kun brugt af privat.
>

> Hilsen Tommy

Ok så er jeg blevet taget ved næsen, da jeg har givet 18500 kilo for det
men da der er danske manualer med synes jeg jo ikke prisen er så gal
endda. Det kan ihvertfald ikke spolere min glæde over købet.

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-07-04 13:14

> [...]
> men da der er danske manualer med synes jeg jo ikke prisen er så gal
> endda. Det kan ihvertfald ikke spolere min glæde over købet.

Det er da også det vigtigste, hvis du spørger mig. Ind i mellem skal alt
ikke gøres op i kroner og øre, så man glemmer, hvorfor man i grunden købte
tingen

MVH
Thomas.

Fra : John Friis Løndal

Dato : 28-07-04 15:37

>Ok så er jeg blevet taget ved næsen, da jeg har givet 18500 kilo for det
>men da der er danske manualer med synes jeg jo ikke prisen er så gal
>endda. Det kan ihvertfald ikke spolere min glæde over købet.

For mig lyder det meget rimeligt med de 18500 kr. hvis der stadig er
garanti på det hele

mvh
john
www.honor.dk

Fra : Leif

Dato : 28-07-04 21:46

Hej Tommy, og tillykke med dit nye kamera.

Du kan også gøre regnestykket op sådan her:
Hvis du er villig til at sælge hele molevitten igen nu, for kr. 18.500,-
ja, så har du nok givet for meget for det...

P.S. - Hvis det var mig, ville jeg ikke sælge det

Med altid venlig hilsen
Leif

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 28-07-04 22:14

Leif wrote:

> [...]
> ja, så har du nok givet for meget for det...
>
> P.S. - Hvis det var mig, ville jeg ikke sælge det

Og det vil jeg heller ikke..

Hilsen Tommy