Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Datobagstykke på digital foto, kan man det~
Fra : Bo Andersen

Dato : 26-07-04 20:03

Skulle det være muligt at der findes et program der kan trække
datoen ud af billedets EXIF-data og "komme det på" billedet f.eks. i
nederste
højre hjørne. Ligesom nogle analoge kameraer gør det ? (Sikkert også nogle
digitale)
Venligst, Bo Andersen.

Fra : HKJ

Dato : 26-07-04 20:25

"Bo Andersen" <boing@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> nederste
> højre hjørne. Ligesom nogle analoge kameraer gør det ? (Sikkert også nogle

Masser af programmer, her er et par stykker:
http://www.exifer.friedemann.info/ (Watermark funktion)

http://www.irfanview.com/ (Batch, advanced, tryk på help tasten for
forklaring).

Fra : Bo Andersen

Dato : 26-07-04 22:16

> Masser af programmer, her er et par stykker:
> http://www.exifer.friedemann.info/ (Watermark funktion)

Lige hvad jeg har brug for.
Kunne dog godt tænke mig, at det kunne ske tabsfrit.
Men jeg klarer mig nu nok.....

Tak for det, Bo Andersen.