Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sony W1/12 eller P100/P120
Fra : Mikkel Juulsgaard

Dato : 26-07-04 10:55

Hej NG

Jeg står for første gang og skal til at købe mig et digitalkamera og har kig
på disse to modeller fra Sony.
Det er stort set det samme kamera, bortset fra indpakningen og jeg er
umiddelbart mest hooked på W12'eren, eftersom det er dette kamera der i mit
hoved minder mest om et "rigtigt" kamera. Grunden til at jeg har kig på
disse to kameraer er de gode anmeldelser og at de giver mulighed for selv at
lege med indstillingerne, som jeg er vant til det fra mit F70.
Jeg ser dog en lille fordel i den forskudte blitz på P120'eren, men er der
nogen der har nogle erfaringer med disse to kameraer og kan sige noget om,
om W12'eren lider specielt meget af røde øjne?
Jeg har selv læst stort set hvad der er af anmeldelser på nettet, men er der
nogen her i gruppen der har egne erfaringer eller meninger?

Har du eventuelt et bud på et helt andet kamera er du skam også velkommen
til at byde ind.

Mvh
Mikkel