Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot A85 på vej
Fra : Ole Helms

Dato : 20-07-04 13:27

Canon PowerShot A85 er på vej.
Det er dog ikke en opgradering af A80 men derimod af A75.
http://web.canon.jp/Imaging/psa85/index-e.html

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-07-04 22:03

> Canon PowerShot A85 er på vej.
> Det er dog ikke en opgradering af A80 men derimod af A75.
> http://web.canon.jp/Imaging/psa85/index-e.html

En lidt sjov model, vil jeg mene. Forskellen mellem A75 og A85 er vel dybest
set 3MP vs 4MP, således at A80 stadig har en trumf i form af den drejelige
(men dog mindre) skærm samt zoom i displayet ved manuel fokus. Med A75, A80
og A85 har man så snart 3 modeller, der i mine øjne overlapper temmelig
meget?!

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Ole Helms

Dato : 20-07-04 22:46

On Tue, 20 Jul 2004 23:03:24 +0200, "Kim Jensen"
<kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev:

>En lidt sjov model, vil jeg mene. Forskellen mellem A75 og A85 er vel dybest
>set 3MP vs 4MP, således at A80 stadig har en trumf i form af den drejelige
>(men dog mindre) skærm samt zoom i displayet ved manuel fokus.

Måske burde den have heddet A76? Der er ikke meget opgrading i det.
Det er noget skuffende, at det stadig er en "lille" chip, der bruges.
A80 har stadig en "edge" over A85: Muligheden for at gemme Costum
indstilliger og mindre støj (formoder jeg).

>Med A75, A80 og A85 har man så snart 3 modeller, der i mine øjne overlapper temmelig
>meget?!

Mon ikke Canon har fået et billigt tilbud på chips, som så "klistres"
på den eksisterende produktion i Malaysia?

--
Venligst
Ole Helms