Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lillebæltsbroen
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-07-04 02:09

Hejsa gruppe.

Nu forsøger jeg også lige med et lille billede af den smukkeste bro i
Danmark. Billedet kan ses ved at følge nedenstående link:

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1285116

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : Henrik

Dato : 21-07-04 08:07

On 20/07/04 3:08, in article 40fc7089$0$304$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Nu forsøger jeg også lige med et lille billede af den smukkeste bro i
> Danmark. Billedet kan ses ved at følge nedenstående link:

Hej Thomas,

På dit billede af lillebæltsbroen spørger du om hvordan man kan undgå
Halo-effect, svaret er Power Retouche du skulle prøve denne plugin som du
kan downloade en demo af, den er komplet med alle de tilhørende plugins.
Eneste negativ, på Mac er GUI dog ikke så lækkert, men programmet virker
perfekt.

Omkring dit billede, god komposition og dejlige farver, jeg kunne godt have
tænkt mig at stensætning var mere visuelt, billede ville også kunne gøre sig
i s/h.

Henrik

Limk: http://www.powerretouche.com/Sharpness_plugin_introduction.htm

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-07-04 11:07

> [...]
> kan downloade en demo af, den er komplet med alle de tilhørende plugins.
> Eneste negativ, på Mac er GUI dog ikke så lækkert, men programmet virker

Den må jeg lige prøve at kigge lidt nærmere på. Jeg har "heldigvis" ikke en
Mac, så det er ikke et problem for mig der

> [...]
have
> tænkt mig at stensætning var mere visuelt, billede ville også kunne gøre

Jeg er helt enig i, at stensætningen foran gerne måtte have haft nogle flere
detaljer, men tror, at hvis jeg havde fået det ville himlen være blevet
kedelig og udbrændt, jeg synes selv kompromisset her fungerer nogenlunde

Tak for hjælpen i hvert fald.