Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny billeder juli 2004
Fra : [HCS] 4000

Dato : 19-07-04 21:30

Jeg har lagt lidt nye billeder på min hjemmeside.
Har du lyst, så tag et kik på dem.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*

Fra : Pico

Dato : 19-07-04 22:05

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt nye billeder på min hjemmeside.
> Har du lyst, så tag et kik på dem.

Tja, det er som sædvanligt bare flot. Jeg kunne engang godt
tænke mig at se de skud du ikke viser
Hans den side du har dine billeder til at ligge på, er det noget
du selv har bikset sammen eller er det et færdigt program ?
Jeg synes ualmindeligt godt om den måde dine billeder vises
på, derfor spørgsmålet.
Pico

Fra : [HCS] 4000

Dato : 19-07-04 22:49

Tak for interessen.
M.h.t. hjemmesiden så er det en færdig lavet, som kan hentes på
http://coppermine.sourceforge.net/. Der er mange forskellige skins, så man
selv kan vælge og skifte løbende. Det eneste jeg har laver selv er forsiden,
som er sammensat af dele fra coppermine, så den passer i stil.

Hilsen Hans

Fra : Pico

Dato : 20-07-04 19:36

[HCS] 4000 wrote:
> [...]
> så man selv kan vælge og skifte løbende. Det eneste jeg har laver
> selv er forsiden, som er sammensat af dele fra coppermine, så den

Tak for oplysningen. Den vil jeg se på.
Pico

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-07-04 23:12

[HCS] 4000 wrote:

> Jeg har lagt lidt nye billeder på min hjemmeside.
> Har du lyst, så tag et kik på dem.

Hej Hans Chr., det ville være dejligt, hvis du linkede direkte til
dine nye billeder, strukturen i Coppermine Photo Gallery er jo ikke
den mest logiske og brugervenlige.

Og så vil jeg sige, at hvis man kun ser på den fototekniske
udførelse, af dine natur og landskabsbillede, så er det gode
billede, men jeg synes dine motiver er temmelig kedelige og
uinteressante, der mangler noget liv og dynamik.

Og så heftede jeg mig ved dit billede af Maglekilde, det er både
rystet og lidt overbelyst, og jeg synes man skal se noget mere af
vandet, prøv at se på flg. link:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/lokaliteter/roskilde/_maglekilde-62.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen