Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Snyd med rynker...
Fra : Lindkold

Dato : 18-07-04 14:26

Hey alle...

Har glemt hvordan, men ved, at der i PS findes en måde(værktøj) til et få
rynker til at 'flyde ud' for derved at fjerne dem, istedet for at bruge
clone-tool, som jeg ikke syntes giver så godt et resultat på huden, da
billedet er taget meget tæt på.

Hvad er metoden/værktøjet jeg skal bruge?

Lindkold

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 18-07-04 14:34

http://www.fotoportal.dk/artikler/healing.aspx
Healing tool du tænker på?

Jan

Fra : Lindkold

Dato : 18-07-04 14:49

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> http://www.fotoportal.dk/artikler/healing.aspx
> Healing tool du tænker på?
>
> Jan

yes, har prøvet med den og syntes den giver det bedste resultat...Takker.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 15:06

"Lindkold" skrev i en meddelelse news:cddv4b$2qrb$1@news.cybercity.dk

> yes, har prøvet med den og syntes den giver det bedste
resultat...Takker.

Jeg tror der er nemmere måder at ødelægge sit foto på.

Neat Image, giver et meget bedre resultat også fjerner den samtidig støj
etc. i billedet.
http://www.neatimage.com

--
Mvh Kajo

Fra : Lindkold

Dato : 18-07-04 17:28

> Jeg tror der er nemmere måder at ødelægge sit foto på.
>
> Neat Image, giver et meget bedre resultat også fjerner den samtidig støj
> [...]

Har bare forstået, at det Neat Image er god til, det er at fjerne billedstøj
fra ensartede flader, i.e. himmel. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men
det er da ikke optimalt til mit "problem"

Lindkold

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 17:53

"Lindkold" skrev i en meddelelse news:cde8en$360$1@news.cybercity.dk

> [...]
> fra ensartede flader, i.e. himmel. Ret mig endelig hvis jeg tager
fejl, men
> det er da ikke optimalt til mit "problem"

Jeg prøvede at smide billedet fra
http://www.fotoportal.dk/artikler/healing.aspx
igennem Neat Image og fik et betydeligt bedre resultat.

--
Mvh Kajo

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 19:23

> [...]
> fra ensartede flader, i.e. himmel. Ret mig endelig hvis jeg tager
fejl, men
> det er da ikke optimalt til mit "problem"

Jeg ved ikke om der er optimalt, men det er ihvertfald værd at prøve.

Så vidt jeg har forstået, kan det også bruges til modelfoto etc.,
fordi bumser og andre urenheder i huden forsvinder.

Jeg har smidt en prøve i dk.binaer:

--
Mvh Kajo

Fra : Pico

Dato : 18-07-04 23:18

Kajo wrote:

> [...]
>
> Så vidt jeg har forstået, kan det også bruges til modelfoto etc.,
> fordi bumser og andre urenheder i huden forsvinder.

Det ødelægger så til gengæld strukturen i trøjen
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-04 15:07

"Pico" skrev i en meddelelse news:2m0ba0FhgcqmU3@uni-berlin.de

> Det ødelægger så til gengæld strukturen i trøjen

Den kan jo maskes af, hvis man gider.

--
Mvh Kajo