Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
krit: "Familie Idyl"
Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-07-04 16:05

De hygger sig rigtig den grønbenede rørhøne familie..-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1282869

Fra : Mads

Dato : 17-07-04 16:41

On Sat, 17 Jul 2004 17:05:21 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>De hygger sig rigtig den grønbenede rørhøne familie..-max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1282869

Pænt, men desværre alt for mørkt.

mvh Mads

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 17-07-04 16:56

> Pænt, men desværre alt for mørkt.

Jeg synes ikke billedet er for mørkt. Derimod synes jeg ganske godt om den
effekt, det rød/gule næb har på et ellers mørkt tonet billede.

mvh
Ole

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 17-07-04 17:16

> De hygger sig rigtig den grønbenede rørhøne familie..-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1282869

Jeg kan godt lide dit billede. Det er lidt mørkt, men det synes jeg ikke gør
noget. Skarpheden er helt i top.
Du har fanget den lille familie på det helt rigtige tidspunkt.

Thomas A. Jørgensen
www.Freelance-Foto.dk

For at sende mig en mail, så fjern det indlysende i min mail adresse.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-07-04 22:45

-max- wrote:

> De hygger sig rigtig den grønbenede rørhøne familie..-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1282869

Fine sager...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-07-04 23:32

"Niels Ebbesen"

> Fine sager...

Mange tak!! Havde lige et mere fra samme serie.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283197

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 18-07-04 00:21

-max- wrote:

> Mange tak!! Havde lige et mere fra samme serie.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283197

Virkelig flot! Det er da helt vilde farver de har på deres næb...

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-04 01:03

"Rasmus Vestergaard Hansen

> Virkelig flot! Det er da helt vilde farver de har på deres næb...
>
> --
> Mvh
> Rasmus Hansen
> http://dualmono.com

Tak Rasmus - ja det er en funny fugl, et næb som en
Filur is og grønne ben, hehe det er sku langt ude,
og ungerne er endnu mere flippede at se på.. -max-

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 18-07-04 09:32

-max- skrev:

> Mange tak!! Havde lige et mere fra samme serie.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283197

De er gode, jeg kan godt lide det mørke spektrum, og de få
farveafvigelser der er bliver virkelig trukket frem, den har sikkert
fået sit navn for at det er i den anden ende den afviger fra
"standarden", men det er godt nok ikke grøn der dominerer her

jeg kan også godt lide den tætte beskæring, så du får ikke noget kritik
fra mig

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-04 11:06

"Jesper Brunholm"

> [...]
> "standarden", men det er godt nok ikke grøn der dominerer her
>
> jeg kan også godt lide den tætte beskæring, så du får ikke noget kritik

Tak Jesper... Sødt af dig du fandt tid til at smide et par linier
min vej.... Og held og lykke med specialet, og din "færdig gave"
uhm - ikke dårligt..!! -max-