Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dims om blitzen.
Fra : bgds

Dato : 12-07-04 17:06

Hej.
-Lige et kort spg.
Har en noget billigere Blitz til mit
D300 kamera -set mange blitz med
en form for hvis "hætte" over selve
blitz-udgangen

-Er det for at gøre den mere soft?

-Kan man købe løst sådan en hætte og
sætte over -eller skal man invistere i en
bedre blitz?

Mvg
Benno

Fra : Christian Grüner

Dato : 12-07-04 18:28

Det er en såkaldt omnibouncer.
Jeg har købt min hos stofen.com, her gik det hurtigt! under en uge, så
havde jeg dem, og til en pris der var 1/4 af hvad de ville have kostet
her i dk.
Jeg er MEGET tilfreds med min.

/Christian

Fra : bgds

Dato : 12-07-04 18:44

Tak for dit svar Christian.

-finder ikke noget sted med omnibouncer til Sunpak 888afz
-fordi det er noget gammelt L... ?

/Benno

Fra : Christian Grüner

Dato : 12-07-04 18:48

Kender den ikke desværre..

Fra : Claus Hastrup

Dato : 12-07-04 19:08

"bgds" <05259@bes.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for dit svar Christian.
>
> -finder ikke noget sted med omnibouncer til Sunpak 888afz
> -fordi det er noget gammelt L... ?
>

> /Benno

Hej Benno,
Prøv at gå ind på:
http://www.stofen.com/Store/Products.htm

Nederst står:
"If you are unable to locate your flash unit in the above listing, select
this item. When you add this item to the shopping cart you will be able to
enter the Make and Model of your flash unit.
- Also for Omni Color units as shown on Products listing page.
- You will be notified if we do not have an Omni-Bounce for your flash
unit."

--
Claus Hastrup

Fra : bgds

Dato : 12-07-04 19:52

"Claus Hastrup" skrev ;

> Hej Benno,
> Prøv at gå ind på:
> http://www.stofen.com/Store/Products.htm

Mange tak Claus

-Men er ikke vild med de udenlandske -har ikke
visa heller..

Det er bare umuligt at finde bounceren nogen
steder

Mvh
Benno

Fra : Grev Dracula

Dato : 13-07-04 06:50

Hej Benno

Photografica i Skindergade i København har næsten hele Sto-Fens
sortiment på lager. De er ikke meget dyrere, end hvis man køber
direkte fra USA og betaler moms og told og det hele.

På deres side:

http://www.photografica.com/shop/templates/Group.asp?GroupGuid=2378

finder du en STOF-FEN OMNIBOUNCE UNIVERSAL.
Måske kan du bruge den. Ellers prøv at ringe eller mail til dem. Det
er flinke folk, og du får normalt svar på din mail samme dag eller
senest dagen efter.

On Mon, 12 Jul 2004 20:51:55 +0200, "bgds" <05259@bes.dk> got up,
slammed his beer jug into the table and hollered:

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 07:50

On Tue, 13 Jul 2004 07:50:04 +0200, Grev Dracula <null@praxinfo.dk>
wrote:

Nu så jeg lige prisen hos Photografica - 312,50 inkl. moms. Jeg har
lige fået to styk hjem direkte fra Sto-fen, og de kostede alt inklusiv
(moms, fragt, told, fortoldning) 397,- for to styk.

Så der er da en hundrede kroner at spare direkte fra Sto-fen.

Mvh Jan