Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye fotos uge 28 - 2004
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-07-04 20:18

Jeg har opdateret med 48 nye fotos fra uge 28, det udelukkende fotos
af vilde blomster, alle billeder er taget on-location i naturen, og
der er ikke brugt blitz.

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_28_1of4.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Gleit

Dato : 11-07-04 21:55

så blev det endelig uge 28...hvorfor er der ingen stilladser med denne
gang...

Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-07-04 21:58

ROFL

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-07-04 22:50

Martin, måske har du en anden stil end Niels Ebbe (som man tydeligt ser),
men hvorfor komme med sådanne børnehavekommentarer?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-07-04 21:55

*LOL*

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-07-04 22:48

Hvorfor komme med en kommentar som denne? Den taler jo for sig selv,
desværre.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas H.

Dato : 11-07-04 22:25

> Jeg har opdateret med 48 nye fotos fra uge 28, det udelukkende fotos
> af vilde blomster, alle billeder er taget on-location i naturen, og
> [...]

Generel bedømmelse:
[ ] Jeg synes billederne er godt...!
[ ] Jeg synes billedene er halvgodt.
[x] Jeg synes billedene er på det jævne.
[ ] Jeg synes billedene er dicideret dårligt.

Bedømmelse af idé og formidling:
[ ] Billedet rummer en god idé, og den er formidlet godt...!
[ ] Man fornemmer en idé, men den er slet ikke formidlet.
[x] Det er et idé- og formålsløst knipseri.

Bedømmelse af komposition:
[ ] Kompositionen er god...!
[x] Kompositionen kunne godt være bedre.
[ ] Kompositionen er intetsigende.
[ ] Kompositionen er dicideret ringe.

Bedømmelse af motiv:
[ ] Motiverne er godt...!
[x] Motiverne er kun halvgodt.
[ ] Motiverne er rodet og uoverskueligt.
[ ] Motiverne er intetsigende.
[ ] Motiverne er dicideret ringe.

Samlet bedømmelse (point på en skala fra 0 til 10)
[4] Point

[x] Jeg vil anbefale, at du går på biblioteket og låner nogle bøger om
fotografi for begyndere.

MVH
Thomas H.
P.S, det er ment som en joke... eller..

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-07-04 22:51

Jeg synes du skulle være mere specifik med en sådan negativ serie af
kommentarer. Hvis der er en joke, så er den temmelig dårlig.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas H.

Dato : 12-07-04 06:08

> Jeg synes du skulle være mere specifik med en sådan negativ serie af
> kommentarer. Hvis der er en joke, så er den temmelig dårlig.

> [...]

Det er fordi du ikke forstår den...

MVH
Thomas H.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 12-07-04 09:29

Lol .... "HANS KRUSE" endnu et af Hr. Ebbesen falske aliaser !!!

*lol* Næbbesen, get a life ... dine billeder stinker og du ved det!

/Rene

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-07-04 11:02

Rene Asmussen wrote:
> Lol .... "HANS KRUSE" endnu et af Hr. Ebbesen falske aliaser !!!
> *lol* Næbbesen, get a life ... dine billeder stinker og du ved det!

Det er alligevel utroligt så langt ude du er, Hr. Assmussen.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-07-04 11:15

Rene, hvorfor stopper du ikke bare denne mærkelige ordduel, som ingen
vindere har? Jeg er ikke advokat for Niels Ebbesen, men jeg synes det er
forstyrrende med denne barnlige ordleg.

Fra : Thomas Corell

Dato : 12-07-04 11:28

Hans Kruse wrote:
> Rene, hvorfor stopper du ikke bare denne mærkelige ordduel, som ingen
> vindere har? Jeg er ikke advokat for Niels Ebbesen, men jeg synes det er
> forstyrrende med denne barnlige ordleg.

Du bundciterer ~75 linjer, for at skrive 3 linjer. Kan du ikke ved
lejlighed kigge på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ?

XFUT: dk.admin.netikette

--
Don't waste space

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-07-04 22:48

Tak for billederne. Jeg synes der er en del meget gode billeder imellem. Jeg
kan bedst lide de billeder der er pænt afgrænsede med rolig baggrund, som
f.eks. http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_graes-27.html
Mange i det her forum vil kunne lære af disse billeder.
--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Peter Andersen

Dato : 11-07-04 22:54

Hans Kruse wrote:
> [...]
> rolig baggrund, som f.eks.
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_graes-27.html
> Mange i det her forum vil kunne lære af disse billeder.

Enig.

Der er en forskel i hvad billeder bruges til og flere af disse billeder er
glimrende som supplement til artikler eller brochurer etc. De er dog rimelig
uinteressante som enkeltstående billeder. Eneste jeg vil sige er dog at dem
der laver den slags DTP er ofte interesseret i at se HELE planten - ikke kun
blomsten som jo kun er en lille del af planten.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Alex W

Dato : 12-07-04 09:58

> Jeg har opdateret med 48 nye fotos fra uge 28, det udelukkende fotos
> af vilde blomster, alle billeder er taget on-location i naturen, og
> der er ikke brugt blitz.

Nydeligt Niels

Der kommer et lille digicam rigtigt til sin ret .. med den store
dybdeskarphed det har.

Flotte detaljer .. men tag dog også hele planten, så har beskueren (køber)
noget at vælge imellem.. eller også bliver begge billeder solgt ) og det
ville jo ikke være nogen ulykke vel ...

/Alex W

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-07-04 12:24

> Jeg har opdateret med 48 nye fotos fra uge 28, det udelukkende fotos
> af vilde blomster, alle billeder er taget on-location i naturen, og
> [...]

Jeg vil nok vurdere det her som det du kalder formålsløst
blomsterknipseri

Mvh
Simon