Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Valg af forhandler
Fra : Carsten Riis

Dato : 09-07-04 09:09

Hej Alle

Nu har jeg gennem grundige overvejelser besluttet mig for et digital
kamera:

"vinderen" blev: Canon S1 IS

Nu skal jeg bare til at vælge forhandler?

Jeg er ikke den store tilhænger af postordre, når vi snakker så store
anskaffelser (det bliver vel til en 4000 kroner + tilbehør).

Så jeg vil gerne til en rigtig butik.

Nogen anbefalinger hhv. advarsler for det københavnske område (Amager,
City, Vester-/Nørre-/Østerbro og Frederiksberg)?

mvh

Carsten Riis

Fra : Tommy Jensen

Dato : 09-07-04 09:22

On Fri, 09 Jul 2004 10:09:04 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Så jeg vil gerne til en rigtig butik.
>
>Nogen anbefalinger hhv. advarsler for det københavnske område (Amager,
>City, Vester-/Nørre-/Østerbro og Frederiksberg)?

Kamera huset eller Bingo Foto begge i NV 500 meter fra hinanden,
rigtig god mulighed for at forhandle en god pris ved at besøge begge.

I starten foretrak jeg Kamera huset men på det seneste foretærkker jeg
Bingo Foto da de ofte er villigere til at matche Kamera husets priser
end omvendt samtidig med at de ofte har varer på lager som Kamera
huset skal bruge uger på at hente hjem.

MVH Tommy

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-07-04 09:36

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> Bingo Foto da de ofte er villigere til at matche Kamera husets priser
> end omvendt samtidig med at de ofte har varer på lager som Kamera

Det med prisen er samme erfaring som jeg lige har gjort mig ang. et A75 og
Bingo Foto.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Deaster

Dato : 09-07-04 09:20

Carsten Riis wrote:

> [...]
>
> Nogen anbefalinger hhv. advarsler for det københavnske område (Amager,
> City, Vester-/Nørre-/Østerbro og Frederiksberg)?

Plejer ikke at være de billigste, men ellers kan jeg kun anbefale
Photografica i Skindergade.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Peter Hansen

Dato : 09-07-04 09:21

Hej Carsten

Digital4U på Falkoner alle 39......Tlf 70201345 .... de har det til 3899.

Venlig hilsen
Peter Hansen

Fra : Claus Smith

Dato : 09-07-04 09:56

BingoFoto og Kamerahuset må være til at nå i dit område og der plejer du
også at kunne få tingene til den rigtige pris.

Claus Smith

Fra : Per F Andersen

Dato : 09-07-04 10:28

Carsten Riis wrote:
> Nogen anbefalinger hhv. advarsler for det københavnske område (Amager,
> City, Vester-/Nørre-/Østerbro og Frederiksberg)?

Jeg har købt flere ting hos Bingo i FrederiksbergCenter - her kan man også
forhandle om pris.
Spørg efter Tony!

mvh per

http://javist.smartlog.dk - min weblog
www.grafolog.dk

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 16-07-04 22:07

Kan klart anbefale Kamerahuset -god service, og altid til at tale med

Henrik L. Sørensen

!