Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Compact Flash kort ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-07-04 08:26

Hej NG.

Jeg kan se der er to (mindst) slags compact flash kort.
Nogle normale og nogle extra hurtige.

Et kamera med Compact Flash Type I slot (Canon A75) kan det bruge de hurtige
?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 09-07-04 09:35

> Et kamera med Compact Flash Type I slot (Canon A75) kan det bruge de
hurtige

Jeg har samme kamera og bruger et SanDisk Ultra II 256 MB uden problemer.
Men jeg ved selvfølgelig ikke, om kameraet udnytter kortets hastighed fuldt
ud...
Det må andre sikkert kunne svare på.

Mvh.

Mads

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-07-04 10:05

Christian B. Andresen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Ja - men der er ikke den store fordel med kameraer i den prisklasse, da
flaskehalsen ikke er kortet men kameraet.

Type I er både almindelige kort og f.x. Ultra II og lign (lad dig ikke
snyde af II - det er IKKE et type II kort)

Type II er typisk microdrive og lign. - og de er lidt tykkere - og kan
IKKE bruges i de billigere kameraer som f.x. A75)

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk