Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Også lige lidt flere billeder fra min sene~
Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 19:44

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-07-04 20:09

Rene Asmussen (ross@coool.dk) skrev følgende:
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3066

Uha.. Der har da vist sneget sig lidt farver ind? :)

Kanon godt billede. Ikke så grå som de andre, som jeg hurtigt bliver trætte
af.

- Martin

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 20:13

fedt...især det første...var det et af dem jeg så på din skærm...skyndte mig
derop derefter og smed Vic på bordet
http://www.pinknippon.dk/Victoria2/crw_8060.htm

Men i modsætning til dine fortæller mit ingen historie...må jeg prøve at
huske til næste gang...

Fra : Thor

Dato : 06-07-04 20:16

Håber da ikke for dig at billederne der, er en afspejling af din
sindsstemning. Dine billeder er som regel altid for dystre og mørke. Men
teknikken, bare jeg dog havde den, og det er jo en helt anden sag.

Men kom du roligt ned fra din pidestal, det er jo kun billeder.

http://www.frolund-net.dk

Fra : Aksel

Dato : 08-07-04 08:12

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3066
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3065
>
> /Rene

Du er god til photoshop, jeg er ikke sikker på at du er en god fotograf.

Hilsen Aksel