Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 26-06-04 23:05

Rene Asmussen wrote:

> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2883
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2878
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2877
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2853&mode=search

Hej Rene.
Hvorfor poster du dem her? Er det bare for at vi skal se dem, eller vil
du gerne have kritik på dem også?

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : OCB

Dato : 27-06-04 00:53

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:spmDc.2550$QQ1.1486@news.get2net.dk...
> Hej Rene.
> Hvorfor poster du dem her? Er det bare for at vi skal se dem, eller vil
> [...]

Det tror jeg de fleste herinde kan svare på.. Asmussen er ligeglad med
kritik, han hverken svarer på folks kritik/kommentarer og han linker kun for
at opnå yderlige eksponering til hans site... En adfærd der for kort tid
siden tilsyneladende kostede ham en lukket Inet forbindelse... Gad han så
bare at deltage i hans indlæg selv, ja så havde jeg sq mere respekt for både
ham og hans billeder, nu gider jeg ikke engang kigge på dem længere..

Mvh Ole

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 27-06-04 13:08

OCB wrote:
> [...]

> ham og hans billeder, nu gider jeg ikke engang kigge på dem længere..

Tjoh det er da også den opfattelse jeg har. Men synes lige Rene skal
have en mulighed for selv at forklare begrundelsen for sine indlæg.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 27-06-04 17:56

"OCB" <medazza@SPAMFILTERcondrup.dk> wrote in message

> [...]
både
> ham og hans billeder, nu gider jeg ikke engang kigge på dem længere..

Jeg syntes der begynder at tegne sig et mønstrer nu. Der er visse fotografer
som er produktive og kreative, og arbejder med deres hobby, og så er der dem
som næsten aldrig laver noget nyt, men har enormt meget ondt i baen over en
masse mere eller mindre ligegyldige issues, og bruger det mest af deres tid
på at rende rundt og brokke sig. Hvorfor mon, er det misundelse?

Mvh. Michael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-06-04 20:18

"Michael Jacobsen" <mj_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> masse mere eller mindre ligegyldige issues, og bruger det mest af deres tid
> på at rende rundt og brokke sig. Hvorfor mon, er det misundelse?

Jeg syns du er utrolig nedladende i dine bemærkninger, og jeg kan ved
gud ikke begribe hvorfor du skriver her i ng, når du har den opfattelse
af de folk der hænger ud her. Din situations fornemmelse er virklig
veludviklet - hvis det er dit mål at pisse folk af er du meget dygtig til
det. Misundelse, næppe - her er generelt en meget hyggelig og hjælpsom
stemning i gruppen og ind imellem lidt sund rivalisering, men misundelse,
hehe det må du selv stå inde for.. Jeg har én gang givet /Rene konstruktiv
kritik, den modtog han meget nagativt, så det gør jeg ikke igen.. -max-

Fra : OCB

Dato : 27-06-04 20:23

> [...]
> kritik, den modtog han meget nagativt, så det gør jeg ikke igen.. -max-

Nej, han er ikke spor nedladende, han er jo herinde for at skaffe nye
medlemmer til DKs bedste fotosite.. havde du helt glemt det ? - Måden at
rekrutere på minder om det postbud som til tider prøver at levere
"Vagttårnet" ved vores døre..

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-06-04 08:12

På ejendommeligvis fremsatte Rene Asmussen følgende påstand:

> Herligt

Næj, de er lige så dødkedelige, som de plejer at være.

Kvalitet og ikke kvantitet, Rene!

Man bliver ikke fotograf at at trykke på udløseren 30 millioner gange.
Et billede bliver til i hovedet.....

Claus

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 27-06-04 16:14

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> wrote in message
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2883

> [...]

Ja, det er nogle flotte og kunstneriske billeder. Godt arbejde.

Hvad syntes du om dette?

http://imagerating.dk/picturepage.asp?image=16777

Mvh. Michael

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 27-06-04 16:17
Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 00:49

> "Rene Asmussen" <ross@coool.dk> wrote in message

> Eller det her?
> http://www.imageratingelite.dk/picturepage.asp?image=9277

Kors i skuret margarine, en mere af slagsen.

Max fyr lige en glimmer af, vi trænger til trøst.

M.V.H.....Benny..

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 28-06-04 06:32

Benny Mortensen skrev:

> Kors i skuret margarine, en mere af slagsen.
>
> Max fyr lige en glimmer af, vi trænger til trøst.

Ja, det ligner godt nok at der er en der har en agenda om med kunstens
midler at vise at Lomborg tager fejl og den depressionsfremmende
atomvinter står for døren

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 29-06-04 15:37

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message

> Ja, det ligner godt nok at der er en der har en agenda om med kunstens
> midler at vise at Lomborg tager fejl og den depressionsfremmende
> [...]

Der kan man bare se hvordan billedet virker. Din fantasi arbejder jo på
højtryk.

Og der er mange flere billede til at stimulere jeres fantasi på:

www.Imagerating.dk

www.ImageratingElilte.dk

Mvh. Michael Jacobsen

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 29-06-04 15:50

"Michael Jacobsen" <mj_@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> højtryk.
>

> Og der er mange flere billede til at stimulere jeres fantasi på:

Ups, en lille fejl, hi hi. Der skulle selvfølgelig have stået
www.ImageratingElite.dk

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 29-06-04 15:58

> "Michael Jacobsen" <mj_@tiscali.dk> wrote in message

> Ups, en lille fejl, hi hi. Der skulle selvfølgelig have stået
> www.ImageratingElite.dk

Det er hvis ikke min dag i dag. Prøver lige igen:

Ups, en lille fejl, hi hi. Der skulle selvfølgelig hade stået
www.ImageratingElite.dk