Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blits og Nikon D70
Fra : Uno Steffensen

Dato : 17-06-04 19:48

Hej, er der nogen der ved om Canon 380 EX speedlite
blits virker sammen med Nikon D70?

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-06-04 20:21

Uno Steffensen wrote:
> Hej, er der nogen der ved om Canon 380 EX speedlite
> blits virker sammen med Nikon D70?

De eneste to blitze, der virker fuldt ud med D70 er Nikon SB-600 og
Nikon SB-800.

Hvis du er ekstremt heldig, kan du måske få det til at virke med blitzen
på manuel.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Christian Grüner

Dato : 17-06-04 21:00

Uno Steffensen wrote:
> Hej, er der nogen der ved om Canon 380 EX speedlite
> blits virker sammen med Nikon D70?

kommer an på hvordan du definerer virker... Mit svar er nej og også iflg
manualen.

Fra : Jens Hansen

Dato : 18-06-04 07:12

Hej

Det skal du ikke regne med.

Nikon har fremstillet to flash specielt til D70 - SB600 og SB800. Hold dig
til dem. De er ikke billige....men de duer 100 procent sammen med

Mvh

Jens