DACF`s Camper Guide 2004
Fra : Joan Holm

Dato : 25-07-04 11:28

Kan nogen her fortælle hvor, i Københavnsområdet, man kan købe DACF`s
Camperguide 2004? DACF`s egen hjemmeside oplyser at man kan købe den på
turistkontorer/bureauer. Har mailet til DACF men der er vist ferielukket pt.
Jeg har ringet til Københavns Turistkontor på Vesterbrogade, samt Wonderfull
Copenhagen. Det er fuldstændig umuligt at komme udenom de automatiske
telefonsvarerer og få personlig betjening.
Venlig hilsen

Mogens

Fra : Ole

Dato : 26-07-04 08:48

> [...]
> Copenhagen. Det er fuldstændig umuligt at komme udenom de automatiske
> telefonsvarerer og få personlig betjening.

Hej Mogens
Hvem er DACF? Og hvad der deres internetadresse?
Jeg kender ADAC's, DCU's, Campingrådets og EEC's campingguider, men
ikke den du nævner.
Så hvis du ønsker hjælp, må du være lidt mere præcis.
Mvh.
Ole

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 26-07-04 09:33

> Hvem er DACF? Og hvad der deres internetadresse?

10 sek. søgning på google: http://www.dacf.dk/
Mon ikke det er den??

Hilsen
Peter

Fra : Ole

Dato : 27-07-04 00:14

"Peter Marlau Knudsen" <xxxpmk@itst.dk> wrote in message news:<gl3Nc.504$0G1.131@news.get2net.dk>...

> 10 sek. søgning på google: http://www.dacf.dk/
> Mon ikke det er den??
>
> Hilsen
> Peter

Hej Peter
Det har du da nok ret i! Men den klub havde jeg slet ikke tænkt på!
Dvs. jeg kendte den ikke!!
Mvh
Ole