Trailerkort - København
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-07-04 10:04

Er der nogen, der kan anbefale en god køreskole i københavnsområdet?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 23-07-04 23:21

Hej Niels

Har taget BE koret her i vinter hos MC køreskolen(kan findes på nettet) i
Glostrup .
De var meget flinke og teorilokale lå lige ved stationen.
Kørte i en Transporter med en "lille" 2 akslet trailer .
1 x teori vejledende , 2x praktisk træning , 1x køreprøve

Fra : Campingfatter

Dato : 25-07-04 12:09

Jeg kan også klart anbefale MC-skolen, virkeligt rutinerede og dygtige
kørelærer.
Selve skolen, er samboende med Dansk Kørelærer Skole

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 22-05-05 10:57

> [...]
> Kørte i en Transporter med en "lille" 2 akslet trailer .
> 1 x teori vejledende , 2x praktisk træning , 1x køreprøve

Og så spørgsmålet til pengene - hvad koster'et ?

/Flemming U