Tyske grænsebyer
Fra : Geo

Dato : 16-07-04 00:44

Hej Gruppe

Jeg ved overskriften er lidt mærkelig, men jeg ved at lave en oversigt over
tyske campingpladser, der ligger langs
autobahnen. Jeg kender godt
http://users.pandora.be/leo.huybrechts/d-frame.htm men vil have pladserne
lagt ind
i mit navigationssystem.

Jeg har forestillet mig, at lave det for følgende ruter:
DK - Gronningen
DK - Enchede
DK - Venlo
DK - Aachen
DK - Trier
DK - Saarbrucken
DK- Offenburg
DK - Basel
DK - Singen
DK - Kempten
DK - Garmisch Parkenkirken
DK - Rosenheim
DK - Salzburg
DK - Passau
DK - Dresden
DK - Frankfurt Oder
DK - Stettin
(DK = Kruså og Puttgarten)

Dækker det de rejseruter der eller har jeg glemt nogle ???

Hilsen
Flemming

Fra : npw

Dato : 16-07-04 11:15

Hvad med Rostock? Der er vist mange fra Sjælland, der rejser den vej.
Venlig hilsen
Niels W.

Fra : Kim Olsen

Dato : 16-07-04 18:00

> Hvad med Rostock? Der er vist mange fra Sjælland, der rejser den vej.
> Venlig hilsen
> Niels W.

Ja tak og så tag lige Zittau med.
Det er grænsebyen i hjørnet tyskland/polen/tjekkiet.
Den er vi mange der bruger på vej til Tjekkiet, Slovakiet, ungarn mv.

kim Olsen

Fra : Geo

Dato : 16-07-04 22:31

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Ja tak og så tag lige Zittau med.
> Det er grænsebyen i hjørnet tyskland/polen/tjekkiet.
> Den er vi mange der bruger på vej til Tjekkiet, Slovakiet, ungarn mv.
>
> kim Olsen

Hej

Tak for tilbagemelding. Disse kommer på listen også

Hilsen
Flemming