hjælp til opstart på nettet
Fra : WillSonn/Egon Wille

Dato : 07-05-01 10:59

Hej derude,
hvor kan man finde hjælp til at udarbejde en handlingsplan for en god
ide,
således det kan bruges til at tillokke investorer.
Håber på en hjælpende hånd..!!

hygge

Fra : peter herzberg

Dato : 07-05-01 11:21

Prøv en iværsætterhåndbog fra AF
Der er også lige kommet en iværksættersite.

Ny internetportal samler information til iværksættere -
Erhvervsfremmestyrelsen har i samarbejde med Arbejdsløshedskassen for
Selvstændigt Erhvervsdrivende og Dagbladet Børsen iværksat
www.startguiden.dk, som skal hjælpe alle i Danmark med at komme i gang med
egen virksomhed

Hvis ikke du vil etablere en invest.virksomhed så ring dog til 2M eller
andre firmaer og hør hvad de gør for at finde investorer. Kontakt fx alle
store pengekasser (LD, ATP, AP, PFA .....)

Hvis din ide er skide god, så scor selv kassen via et lån i banken. Du skal
bare have et realistisk budget.
Hvorfor dele ideen og gevinsten ud til andre?

Fra : WillSonn/Egon Wille

Dato : 08-05-01 08:46

Hej Peter,
Jeg har et ApS i forvejen, og ideen kræver nok henved
10 mill. i investering, og så meget tror jeg bestemt ikke banken vil låne
mig.
hygge og tak for hjælpen

Fra : Peter Konner

Dato : 07-05-01 20:53