mozilla thoderbird som default ?
Fra : Kevin

Dato : 03-08-04 10:13

Jeg Har macos10x er der nogen der ved hvordan jeg indstiller thonderbird
som default mailprogram?
vh kevin

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 03-08-04 10:53

Kevin wrote:
> Jeg Har macos10x er der nogen der ved hvordan jeg indstiller thonderbird
> som default mailprogram?
> vh kevin

Det gør du under mail preference > general.

Tommy Hjorth

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-08-04 11:25

On 2004-08-03 11:53:17 +0200, Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> said:

> Det gør du under mail preference > general.

Det er sådan noget lidt bagvendt noget. Default browser stiller man i
indstillingerne i Safari. Det værste er nyhedsgruppelæsere. Det stiller
man i indstillingerne i Unison, som Apple slet ikke laver selv.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kevin

Dato : 03-08-04 13:23

Henrik Münster wrote:

> Det er sådan noget lidt bagvendt noget. Default browser stiller man i
> indstillingerne i Safari. Det værste er nyhedsgruppelæsere. Det stiller
> man i indstillingerne i Unison, som Apple slet ikke laver selv.

på min findes der ikke den mulighed som Tommy beskiver og som er nævnt i
help, nogle alternativer?
Kevin

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 03-08-04 13:55

Kevin <Skovalleen10fjerndette@stofanet.dk> wrote:

> på min findes der ikke den mulighed som Tommy beskiver og som er nævnt i
> help, nogle alternativer?

MisFox <http://www.mothsoft.dk/misfox.html> kan klare problemet for dig.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk