Hjælp til opensource
Fra : Frodo

Dato : 04-08-04 12:02

Jeg sider med ideen om at lave en familie side.
Hvor det skal være muligt for hver gren af familien at have sin egen
"afdeling", med et åbent område, og et lukket område med login, samt admin +
upload område til hver gren.

Jeg leder efter noget opensource/kildekode, men ved faktisk ikke hvad jeg
skal søge efter. For community virker ikke rigtigt dækkende.

Håber her er nogen der vil være flinke nok til at pege mig i den rigtige
retning.

/Frodo

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 04-08-04 16:57

Fra : Frodo

Dato : 05-08-04 11:47

"Anders K. Madsen" <madsen@lillesvin.linux.dk> skrev i en meddelelse

Måske en CMS i stil med Drupal? http://drupal.org
Eller sådan noget...

Mvh. Madsen

- --
Anders K. Madsen --- http://lillesvin.linux.dk

"There are 10 types of people in the world.
Those who understand binary - and those who don't."

Tak for vej visningen, sider nu og leger lidt med PostNuke.

/Frodo

Fra : Kenneth Arndt Lønqui~

Dato : 05-08-04 12:34

Det kan du lave med en webportal, prøv http://www.hotscripts.com

Fra : Carzten Christensen

Dato : 05-08-04 16:58

Jeg har gode erfaringer med E107 (www.e107.org )

Jeg så du havde fat i Postnuke, som kan alverdens ting, jeg kan dog
godt lide E107, fordi den er lidt mere simpel at have med at gøre, og
samtidigt kan de ting jeg kan finde på.

se evt. min side http://carzten.dk

mvh Carzten

Fra : Jakob Jensen Pruehs

Dato : 07-08-04 07:54

"Frodo" <do@not.work> schrieb im Newsbeitrag
> Jeg leder efter noget opensource/kildekode, men ved faktisk ikke hvad jeg
> skal søge efter. For community virker ikke rigtigt dækkende.

Prøv Mambo! Det er et virkelig fint CMS, der sikker dækker de behov du har,
samtidigmed at det er nemt at bruge - også hvis man ikke har så meget
erfaring med PHP osv.
Link: http://www.mamboserver.com