Imap og danske bogstaver
Fra : Peter

Dato : 13-07-04 07:49

Hej!

Jeg sider og programmere noget groupware hvor jeg bl.a. Skal lave en mail
klient... Det går for så vidt godt nok, men jeg kan ikke få den til at vise
header oplysninger korrekt, danske bogstaver bliver nogle mærkelige tegn,
dem i bodyen bliver gode nok... Jeg bruger funktionen imap_utf8() til at
decode nogen af headerene med, da de ellers også ser mærkelige ud? Er det
muligvis dette der får det til at fejle?

/Peter.

Fra : Peter

Dato : 13-07-04 08:23

On 13/07/04 8:49, in article BD19527E.1F70%peter@invalid.invalif, "Peter"
<peter@invalid.invalif> wrote:
> [...]
> decode nogen af headerene med, da de ellers også ser mærkelige ud? Er det
> muligvis dette der får det til at fejle?

Problemet er løst....

function decodeISO88591($s){
$s=imap_utf8($s);
$s=utf8_decode($s);