DocumentRoot
Fra : Tim Lassen

Dato : 09-07-04 11:34

Hejsa

Jeg har lige installeret Apache på WinXP. Jeg har ændret 'DocumentRoot' så
den peger på et andet directory. Er der en måde jeg kan inkludere alle
subdirectories til dette directory, uden at jeg skal angive alle stierne
manuelt?

Mvh.
Tim

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 09-07-04 11:54

Tim Lassen wrote:

> [...]
> den peger på et andet directory. Er der en måde jeg kan inkludere alle
> subdirectories til dette directory, uden at jeg skal angive alle stierne

Hvorfor stiller du spørgsmålet her, når du nu faktisk har stillet samme
spørgsmål i den relevante gruppe (news:dk.edb.internet.software.apache)?
Hav en smule tålmodighed - du kan evt. fordrive ventetiden med at læse
lidt her: www.usenet.dk

I denne gruppe taler vi PHP (og lidt Apache+PHP).

Mvh
Tonni