osCommerce og CMS bridge; Mambo, PostNuke,~
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-07-04 12:36

Jeg har svært ved at finde et OpenSource CMS, der er nemt at
bridge/integrere med shopsystemet osCommerce.

Der har længe været "lovet" en bridge til PostNuke, og nu melder (de
selvsamme) om en til Fenix.

Men er der muligheder i markedet allerede?

Mit ønske er aht. single login, ref. til shop-produkter fra CMS-artikler
osv.

PS: Jeg er ikke programmør, så det skal helst være let tilgængeligt - gerne
TurnKey *smil*

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte

Fra : usenet

Dato : 07-07-04 13:04

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvsamme) om en til Fenix.
>
> Men er der muligheder i markedet allerede?

I mambo har jeg da haft osCommerce installeret uden problemer.
Jeg har dog ikke haft brug for og køre det officielt, men blot for at se
hvor godt det bliver integreret med mambo.
For mig at se fungerede det let og smertefrit, også med hensyn til
installationen.
Til mambo findes der også phpshop.

Jeg kan da henvise dig til et hosting service hvor det hele leveres næsten
køreklart, skal blot lige tilpasses.
Kontakt mig evt. på 1@REMOVE24bit.dk

Dan

---