webspeed
Fra : Olesen

Dato : 05-08-04 13:04

Hvor kan man se, om der har været webspeed-fejl
i Ringkøbing amt ?
3 x under 24 timer er jeg blevet 'smidt af'
men forbindelsen kommer igen, typiske efter
10 minutter.

Fra : Jan

Dato : 09-08-04 13:28

Hej Olesen,

Ring til TDC

Jan

Fra : Olesen

Dato : 09-08-04 16:47

"Jan" <jan**NO*FUCKING*SPAM**@s-p.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Olesen,
>
> Ring til TDC

Jeg synes de har for vane at kaste problemet tilbage til mig,
selvom jeg ikke har installeret nyt på PC'en mv. siden
det kørte perfekt.
Så jeg håber det går i sig selv igen som problemet
med newsserveren hoppede af.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 28-08-04 17:44

> [...]
> selvom jeg ikke har installeret nyt på PC'en mv. siden
> det kørte perfekt.
> Så jeg håber det går i sig selv igen som problemet

TDC´s support er gradopdelt...de første du taler med aner nada om noget som
helst...næste led kan lave simple opsætninger i Windows...og først 3.led ved
noget man kan anvende i praksis..... desværre er ventetiden hulens lang til
3. support led....

Deres teknikere der tager rundt ( fra bl.a. Dansk Kabel TV) er primært
elektrikeruddannede og aner derfor kun lidt om HF problematiker.....men de
har da mulighed for telefonisk backup til baglandet.....

Men Webspeed får problemerne løst hen af vejen og er flinke til at modregne
nedetider i ens regninger :)