Sunsite?
Fra : Hans

Dato : 05-08-04 10:20

Er der andre som har problemer med Sunsites newsserver for tiden?

Lige for øjeblikket er den helt nede, men der har været mange afbrydelser de
sidste par uger, og det ligner den ikke da den ellers plejer at køre
eksemplarisk.

Hans

Fra : J Madsen

Dato : 05-08-04 13:01

Hans wrote:
> Er der andre som har problemer med Sunsites newsserver for tiden?

ja

> Lige for øjeblikket er den helt nede, men der har været mange
> afbrydelser de sidste par uger, og det ligner den ikke da den ellers
> plejer at køre eksemplarisk.

De sidste par månder har der være korte perioder hvor den ikke har svaret,
han også konstateret at den ikke har alle indlæg med, det virker som om at
der er et filter,kan dog ikke gætte hvilke kriterier der er anvendt.
Har ikke kunne finde beskrivelse eller statestik som fortæller om udfaldene.
Håber at den snart kommer op at køre igen.

--
Hilsen Madsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-08-04 13:21

Hans skrev:

>Er der andre som har problemer med Sunsites newsserver for tiden?

Jeg testede lige (bruger normalt Stofanet). Jeg kan ikke længere
logge på med det kodeord jeg har fået i sin tid.

--
Bertel

Fra : Hans

Dato : 05-08-04 13:27

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg testede lige (bruger normalt Stofanet). Jeg kan ikke længere
> logge på med det kodeord jeg har fået i sin tid.

Serveren *er* nede:

http://news.sunsite.dk/

Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 05-08-04 13:37

Hans skriblede:

> Serveren *er* nede:
>
> http://news.sunsite.dk/

Så ved du jo hvor du skal søge info næste gang.

--
/Gevaldi

Fra : J Madsen

Dato : 05-08-04 13:58

Gevaldi wrote:
> Hans skriblede:

> Så ved du jo hvor du skal søge info næste gang.

Ja ,den side svare igen , Har også været nede.

--
Hilsen Madsen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-08-04 14:29

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev:

> Er der andre som har problemer med Sunsites newsserver for tiden?

Brug http://individual.net istedet. Den er langt bedre end SunSite, der
har mange nedeperioder og har haft det gennem de sidste 2-3 år.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 06-08-04 16:31

Morten Bjergstrøm wrote:

> Brug http://individual.net istedet. Den er langt bedre end SunSite, der
> har mange nedeperioder og har haft det gennem de sidste 2-3 år.

Da Sunsite fik en ny news-server her sidst i april måned kunne man jo
godt tro at den ville køre bedre derefter. Jeg har selv brugt deres
news-server både før og efter skiftet og må da sige at jeg har oplevet
en noget mere stabil adgang efter skiftet.

--
Mvh. Jimmy Nielsen

Fra : Carl Drud

Dato : 06-08-04 16:38

Jimmy Nielsen wrote:

> [...]
> news-server både før og efter skiftet og må da sige at jeg har oplevet
> en noget mere stabil adgang efter skiftet.

Fordelen ved individual.net udover stabilitet er at den har udenlandske
nyheds hierarkier minus de binære grupper.

http://www.individual.net/hierarchies.html

Carl