Webspeed?
Fra : Jens Dalum

Dato : 26-07-04 16:17

4.096/256 kbit/s 639 kr.

Har tænkt på ovenstående hastighed.
De sidste 2 år har jeg haft TDC Bredbånd og det har nu funket ok. Men jeg
vil gerne af med min fastnet telefon. Desværre kan Cybercity ikke leverer
xDSL her hos mig uden jeg har fastnet. Og TDC kræver også fastnet. Nu er mit
alternativ så at tilmelde mig Webspeed.
Er det noget der funker? Jeg har kigget længere nede i gruppen, men ham der
spurgte om det samme som jeg, fik intet svar

Jeg bor i Hadsten. Jeg skal primært bruge forbindelsen til alm. surfing og
hver weekend skal jeg hoste LFS som er et bilspil. Så min upload skal min.
være de 256.

På forhånd tak

Regards Jensen.

begin 666 trans_dot.gif
M1TE&.#EA"0`)`( ``````./_K2'Y! $```$`+ `````)``D```((C(^IR^T/
$3P$`.P``
`
end

Fra : Nicolai

Dato : 26-07-04 16:43

> Jeg bor i Hadsten. Jeg skal primært bruge forbindelsen til alm. surfing og
> hver weekend skal jeg hoste LFS som er et bilspil. Så min upload skal min.
> være de 256.

Jeg har samme hastighed her i Odense - det kører sgu godt (efter de fik udvidet). Mine ping er lavere end på adsl, så ingen
brok der...

Bare skidt det ikke er 512 op...

Bruger linjen til alt - uden probs :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-04 17:54

Jens Dalum skrev:

>Er det noget der funker? Jeg har kigget længere nede i gruppen, men ham der
>spurgte om det samme som jeg, fik intet svar

Prøv i news:tele.internet.kabelmodem, sikkert større chance for
svar der.

Hmm - nedenunder har jeg kun stående et svar på dit indlæg og
ikke andet, så jeg forstår godt, at du ikke kan se noget

(Hint - ikke alle har opsat deres newsprogram på samme måde som
dig).
--
Knud

Fra : Nicolai

Dato : 26-07-04 19:09

> Prøv i news:tele.internet.kabelmodem, sikkert større chance for
> svar der.

Det er vel kun en TDC gruppe?

Desuden er gruppen da fint ramt?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-04 19:42

Nicolai skrev:

>Det er vel kun en TDC gruppe?

Ja.

>Desuden er gruppen da fint ramt?

Ja.

Men, hvad er der i vejen for at søge flere svar, evt. læse om
andres oplevelser og evt. problemer med Webspeed ved at kigge i
en specifik gruppe?
--
Knud

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-04 08:37

> Men, hvad er der i vejen for at søge flere svar, evt. læse om
> andres oplevelser og evt. problemer med Webspeed ved at kigge i
> en specifik gruppe?

Nu FINDES der andre udbydere end TDC hvis han nu var på via en anden udbyder...

(Hvilken han så ikke var)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-07-04 16:02

Nicolai skrev:

>Nu FINDES der andre udbydere end TDC hvis han nu var på via en anden udbyder..

Øhh - dels skriver Jens, at han er opkoblet med TDC nu og dels
kan man i headeren se, at han benytter TDCs newsserver.

Havde det ikke været tilfældet, så havde jeg ikke svaret, som jeg
gjorde.
--
Knud

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-04 17:04

> [...]
> kan man i headeren se, at han benytter TDCs newsserver.
>
> Havde det ikke været tilfældet, så havde jeg ikke svaret, som jeg

Desuden synes jeg generelt ikke at interne grupper er brugbare - andre kunne have interesse i evt. svar. :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-07-04 17:40

Nicolai skrev:

>Desuden synes jeg generelt ikke at interne grupper er brugbare - andre kunne have interesse i evt. svar. :)

Hmm - hvad er der i vejen for at søge supplerende oplysninger i
en intern gruppe?

PS. Din linjelængde er meget lang, bør ikke være over 72 tegn.
--
Knud