ATT HENRIK BO HANSEN !!!!
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 15:25

Check din email. Et angreb mere fra dig og du mer anmelt! Har både dit
telefon numer og din adresse! Giv mig en forklaring over mail inden 3
dage ellers går jeg til polititet med dine angreb!

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 23-07-04 15:56

"52" <sfsds> wrote in message
> Check din email. Et angreb mere fra dig og du mer anmelt! Har både dit
> telefon numer og din adresse! Giv mig en forklaring over mail inden 3
> dage ellers går jeg til polititet med dine angreb!

Hvilken relevans har det for dem der læser i denne gruppe ?

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 17:28

Det har den relevance at jeg ved at han har oprettet flere indlæg
herinde. Og jeg vprøver at få hans opmærksomhed!

Undskyld til jer det generer!

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 23-07-04 18:16

52 skrev i en meddelelse:
> Check din email. Et angreb mere fra dig og du mer anmelt! Har både dit
> telefon numer og din adresse! Giv mig en forklaring over mail inden 3
> dage ellers går jeg til polititet med dine angreb!

Hvad er det for nogle angreb? Bare nysgerrig siden du offentliggører dem..

Malthe Sunesen

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 18:33

On Fri, 23 Jul 2004 19:16:02 +0200, "Malthe Sunesen"
<malthe5@hotmail.com> wrote:

>Hvad er det for nogle angreb? Bare nysgerrig siden du offentliggører dem..
>
>Malthe Sunesen

Ved ikke helt hvad han har lavet men været på min computer har han...

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-07-04 19:31

"52" <sfsds> wrote in message

> Ved ikke helt hvad han har lavet men været på min computer har han...

Hvis du ikke ved hvad han har lavet tror du så ikke du skulle skrue lidt ned
for kanonerne ?

// Kim

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-07-04 21:32

52 wrote:
> Check din email. Et angreb mere fra dig og du mer anmelt! Har både dit
> telefon numer og din adresse! Giv mig en forklaring over mail inden 3
> dage ellers går jeg til polititet med dine angreb!

Hej!

Du tager vist så grueligt fejl af noget. For det første er Henrik Bo Hansen
min ærede ekskollega, og jeg ved, at han ALDRIG kunne drømme om at bryde ind
på en andens computer.

Endvidere kan jeg meddele, at Henrik Bo Hansen er ansat som netværksmand i
Tele2 A/S. Du har formodentlig fået en meddelelse på din firewall, om at en
eller anden har forsøgt at kontakte en port på din maskine. Du har slået den
pågældende IP-adresse op, og der har vi sør'me Henrik Bo Hansen stående,
fordi han som RIPE-ansvarlig i Tele2 A/S har sit navn noteret i alle Tele2
A/S' IP-ranges (som administrator). IP-adressen er altså en Tele2
IP-adresse, og er sandsynligvis tildelt en af Tele2 A/S' kunder. Du kan
endvidere være 99,99% sikker på, at "angrebet" er forårsaget af en eller
anden form for software (en orm af en slags) som har inficeret pågældende
Tele2-kundes computer, uden dennes viden. Sådanne "angreb" foregår sådan ca.
hele tiden på internettet, og går ud over næsten enhver maskine koblet til
internettet. I praksis bliver næsten alle "angreb" afvist, da de fleste
maskiner er opdateret via Microsofts fejlrettelser, og/eller beskyttet af en
firewall, eller på anden måde uimodtagelige overfor angrebet.

Jeg synes du bør skynde dig at sende meget stor buket blomster og et par
plader chokolade til min kære ekskollega (du har jo hans adresse), og
vedlægge et lille brev med en meget stor undskyldning for den ualmindeligt
grove og malplacerede beskyldning.

Og undlad i fremtiden at angribe personer, især i offentlige fora, når du
ikke har den ringeste idé om hvad det drejer sig om.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-07-04 21:34

Morten Wartou skrev:

>Og undlad i fremtiden at angribe personer, især i offentlige fora, når du
>ikke har den ringeste idé om hvad det drejer sig om.

Hørt.

--
Bertel

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 23-07-04 21:43

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> [...]
> A/S' IP-ranges (som administrator). IP-adressen er altså en Tele2
> IP-adresse, og er sandsynligvis tildelt en af Tele2 A/S' kunder.

Det er ugen griner.

Mogens

Fra : Rea721

Dato : 23-07-04 22:09

I news:410175aa$0$66468$14726298@news.sunsite.dk
skrev Morten Wartou følgende tekst:

> Du tager vist så grueligt fejl af noget.
-snip-

Helt enig.....bare en liiiiile smule ærgeligt at han ikke fik lov til at
politi anmelde sagen ....så ka han lære det ka han.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod2[remove]@721.dk
Ikaros starter PPL teori hold tirsdag den 10. august 2004,

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 23-07-04 23:03

On 2004-07-23, Morten Wartou <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote:
> Jeg synes du bør skynde dig at sende meget stor buket blomster og et par
> plader chokolade til min kære ekskollega (du har jo hans adresse), og

Hvad I alverden skal en nørd med blomster og chokolade?
Næh, biografbiletter, eller ting fra thinkgeek.com!

Iøvrigt et velformuleret og særdeles godt indlæg.

Mvh Thomas

Fra : Nicolai

Dato : 24-07-04 07:58

> Iøvrigt et velformuleret og særdeles godt indlæg.

Hørt

Fra : Morten Guldager

Dato : 26-07-04 08:55

Thomas S. Iversen wrote:

> Hvad I alverden skal en nørd med blomster og chokolade?

Blomsterne kan være lige meget, men chokoladen... Jeg sidder lige ved
siden af Henrik og kan serdeles godt lide chokolade. Jeg kan iøvrigt
oplyse at vi har en vareelevator, så selv store kvantum god mørk
kakaorig hærdet masse kan håndteres.

/Morten Tele2 m.fl. sysadm.

Fra : Peter Larsen

Dato : 24-07-04 09:26

Morten Wartou wrote:

> Og undlad i fremtiden at angribe personer, især i offentlige fora, når
> du ikke har den ringeste idé om hvad det drejer sig om.

*suuuuuuk*

Det er da godt der er en der kan gennemskue dette vanvid..!

--
regards, Peter Larsen

Fra : Claus

Dato : 24-07-04 16:05

LOL
Det er dælme weekendhumer
/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-04 16:32

Ja jeg indser jo nu min fejl :D
Og har sendt store undksyldninger til Henrik og hvis jeg havde penge
havde han osse fået noget fra nerd o rama elller lignende :D

Jeg var bare meget sur da jeg så det meeen nu vil jeg forsøge at finde
ud af hvad der virkelig skete. Og tænkte jo slet ikke da jeg bare hang
ham ud her i dne her gruppe.
Så osse lige en undskyldning til ham her!

Henrik jo klart uskyldig og det er jo mig der skulle ha tæv med en
krum genstand....

VH Rasmus

Fra : Nicolai

Dato : 24-07-04 17:39

> Henrik jo klart uskyldig og det er jo mig der skulle ha tæv med en
> krum genstand....

Respekt for at indse fejlen :)

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 24-07-04 22:10

Nicolai skrev i en meddelelse:

> Respekt for at indse fejlen :)

Det kunne jo næsten lyde som Bertel Lund Hansen fra (i hvert fald)
d.e.i.u.webhotel da han indrømmede fejlen - lige bortset fra det med den
krumme genstand. Stor respekt herfra også.

Malthe Sunesen